אא

ישרוטל הנסיכה תארח את פסטיבל אילת ה-7 למוסיקה קאמרית

מוסיקאים מובילים מהעולם יופיעו במהלך סוף שבוע ובו שלושה עשר קונצרטים מגוונים, במסגרת פסטיבל אילת ה-7 למוסיקה קאמרית, בימים 15-18 במרץ.

Shutterstock Shutterstock
מוסיקאים מובילים מהעולם יופיעו במהלך סוף שבוע ובו שלושה עשר קונצרטים מגוונים, במלון ישרוטל הנסיכה - במסגרת פסטיבל אילת ה-7 למוסיקה קאמרית, בימים 15-18 במרץ.

ישרוטל תעניק חסות לאיורע ותיתן עשרות חדרים ללא תשלום לאומני הפסטיבל.

תכנית הפסטיבל כוללת: בכורה עולמית לסיור הופעות של ההרכב הבריטי "לה סרניסימה" של האופרה ל'אולימפיאדה' מאת ויואלדי ; תכנית של מוסיקה צוענית הונגרית בהגשת הרכב הצוענים ההונגרי של גדול כנרי הונגריה, רובי לקטוש; וקונצרט גאלה חגיגי של המקהלה הממלכתית של לטביה, עם סוללה של זמרים מרחבי העולם - יגישו תכנית בה המיסה הגדולה מאת מוצרט ופנטזיה כוראלית מאת בטהובן.

בנוסף ינוגנו במהלך סוף השבוע רסיטלים לפסנתר, רסיטלים לכינור, מוסיקה קאמרית ומופעים נוספים, בתשלום נוסף.

רשימת אמני הפסטיבל כוללת גם את הפסנתרן סטיבן קובסביץ', הצ'לנית נטלי קליין, זמרות הסופרן קלייר מגנאג'י ומהירי לוסון, הויולנית אניקו מגיאר, תזמורת מיתרי מוקום מהולנד, הפסנתרנית אוקסנה יבלונסקאיה, המנצח אנדרס מוסטונן, הבריטון סטיבן גאד, הפסנתרן בוריס ברמן ועוד.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם המפיק ליאוניד רוזנברג. ישרוטל יוזמת ומובילה אירועי תרבות רבים בעיר אילת, ורק בשבועות האחרונים קיימנו את סוף שבוע של ישרוטל קלאסי קאמרי ולקחנו חלק בפסטיבל הג'אז ופסטיבל קלאסי בים האדום ", מסר ליאור רביב, מנכ"ל מלונות ישרוטל.

מחיר חבילת אירוח במלון ישרוטל הנסיכה: לזוג, ל-2 לילות , על בסיס לינה וארוחת בוקר, כולל כניסה ל-2 קונצרטי ערב, הינו החל מ-3236 ₪.

קיימות גם חבילות אירוח של 3 לילות, וכן ניתן לרכוש כרטיסים לקונצרטים נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: