שלמה Sixt השיקה פעילות אינטרנטית חדשה
הפעילות האינטרנטית מבוססת על טכנולוגיה של חברת ננוראפ ומערכת tracx העולמית, במסגרתה, פונים הגולשים ל"מנטורים" של קבוצת שלמה Sixt המשיבים על מגוון רחב של שאלות בכל תחומי הרכב, לרבות השכרה, מכירה, ליסינג פרטי, מוסכים ועוד.
Shutterstock
קבוצת שלמה Sixt השיקה לאחרונה פעילות אינטרנטית ייחודית, המבוססת על טכנולוגיה של חברת ננוראפ. במסגרת הפעילות, יכולים הגולשים להפנות שאלות לשמונה "מנטורים" שונים, אנשי מקצוע מקרב הקבוצה, במגוון של תחומים: השכרת רכב בארץ ובחו"ל, ליסינג פרטי, ליסינג תפעולי, מכירת רכב, יבוא רכב, השכרה וחכירה של רכבי קירור, שירותי מוסכים ושירותי דרך. כל שאלה מקבלת מענה מותאם אישית מהמנטורים.
ייחודיות הפעילות נובעת מהשימוש בטכנולוגיה של חברת ננוראפ, המבוססת על טכנולוגיית ענן, וכוללת מערך למידה עצמית וצבירת ידע. באמצעות טכנולוגיה זו, יכולה הקבוצה לצבור ידע ולבנות מאגר תשובות. מערכת tracx מנטרת את המידע, ומסייעת בהפניית הגולשים להמשך טיפול, באמצעות עמוד הפייסבוק של הקבוצה או מוקד טלפוני.
אייל שירזי, סמנכ"ל האינטרנט בקבוצת שלמה Sixt, אמר: "לאור ההצלחה הרבה של עמוד הפייסבוק של החברה, בו הועלו מדי יום שאלות רבות של לקוחות הנוגעות למגוון תחומי הפעילות של החברה, החלטנו להרחיב את פעילותנו, ולאפשר לגולשים ממשק ידידותי ויעיל למתן מענה על שאלותיהם, תוך קיצור זמן ההמתנה לתשובות. עם השקת הפעילות, קיבלנו אלפי פניות, כאשר 85% אחוז מהשאלות מקבלות תשובה מתוך מאגר צבירת הידע של המחולל".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}