אא

עוד 150 יום לאולימפיאדה לונדון 2012

אמדאוס ו-ForwardKeys חשפו גידול משמעותי בכמויות הנסיעות במהלך תקופה זאת: היקף הנסיעות ללונדון יעלה בכ – 31% משנת 2011, וזאת כאשר המבקרים מארה"ב וגרמניה מייצגים את המספר הרב ביותר עד היום.

Shutterstock Shutterstock
חברת "אמדאוס" בשיתוף עם חברת ForwardKeys המתמחה במחקרי שוק בתחום התיירות, חשפו היום מגוון רחב של נתונים על מגמות התיירות המבוססות על הזמנות הטיסות הבינלאומיות, המפרטת את ההשפעה של אולימפיאדת לונדון 2012. עוד 150 ימים לקראת המשחקים האולימפיים, והממצאים מראים כי בתקופת האולימפיאדה היקף הטיסות / המבקרים ללונדון יעלה באופן משמעותי. המחקר בא להראות את ההשפעה הגלובאלית של המשחקים האולימפיים כאשר ערים אירופאיות אחרות, המחוברות ללונדון באמצעות הרכבות המהירות, מראות גם הן על תנועה מוגברת ללונדון.

הממצאים מהמחקר כוללים:
• התנועה הנכנסת ללונדון גדלה משמעותית בעקבות המשחקים האולימפיים.
ניתוח של כלל התנועה הנכנסת ללונדון בתקופת המשחקים האולימפיים מראה על עלייה מסיבית, גידול של כ - 143% בהשוואה לאותו יום בשנת 2011 ניתוח רחב יותר הכולל ארבעה ימים לפני האירוע, הכניסות העתידיות המתוכננות מצביעות על עלייה כולל של 31% בהשוואה לשנה הקודמת.
• נוסעים אמריקאים וגרמנים מראים הענות מוקדמת להזמנות טיסות למשחקים האולימפיים.
ניתוח זה מראה כי אזרחי ארה"ב מובילים כעת עם מספר ההזמנות המוקדמות לטיסות נכנסות ללונדון בגידול של כ 82% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. נכון לעכשיו, אזרחי ארה"ב מייצגים כ – 17% כניסות מתוזמנות, אך המטיילים הגרמנים הם במרדף חם, המייצג 11% מכלל כניסות סדירות במהלך תקופת הניתוח. אסטוניה מתעדת את העלייה הגדולה ביותר במספר המבקרים ללונדון עם גידול של פי 14 בכניסות במהלך תקופת המשחקים האולימפיים.
• כברת דרך ארוכה עושים גם מאמריקה הלטינית והקריביים המראים על עליה במספר המבקרים ללונדון בתקופת המשחקים האולימפיים.
ג'מייקה המדינה המצליחה ביותר באולימפיאדות מראה על עליה של פי–4 וברזיל מראה על עליה של פי-3 בכניסות ללונדון, זוהי הצמיחה הגדולה ביותר יחסית לכניסות סדירות למדינות העושות כברת דרך ארוכה.
• הערים האירופאיות נהנות בתקופת מהמשחקים האולימפיים.
בריסל, אמסטרדם ופאריז מחוברות כולם ללונדון באמצעות רכבות מהירות, בכל שלושת הערים נרשמו עליות בכניסות בתקופת המשחקים האולימפיים. במהלך תקופת שלושת השבועות של האולימפיאדה, כניסות סדירות עתידיות בבריסל הם עד 49% לעומת 2011, באמסטרדם 28%, ובפאריז 5%. נתונים אלה מראים כי יותר ויותר מבקרים מאמצים את אופציית הנסיעה דרך הרכבות המהירות בשילוב של טיסות בכדי להגיע ללונדון בתקופת המשחקים האולימפיים.
• המגמה אצל הלונדוניים היא להישאר בעיר ולחוות את חווית המשחקיים האולימפיים.
ניתוח של טיסות סדירות היוצאות מכל שדות התעופה בלונדון מראה כי 11% מתושבי לונדון נשארים בעיר בתקופת האולימפיאדה בהשוואה לשנת 2011. ממצא זה מצביע על כך שבניגוד לדעה הרווחת, תושבי לונדון לא ממהרים להשכיר את בתיהם ולנסוע לחו"ל. במקום זאת, נראה כי הרוב המכריע של תושבי לונדון להוטים לקחת חלק פעיל באירוע.

הולגר טאובמן, סגן נשיא הפצה באמדאוס, אומר: "יותר ויותר חברות סומכות על הנתונים בכדי לקבל החלטות עסקיות. נתונים אלה מספקות תובנות רבות על מנת להבטיח את כל השחקנים בענף הנסיעות אשר מוכנים ומסוגלים למקסם את ההזדמנויות הבאות אליהם לקראת התקופה של המשחקים האולימפיים. נתונים אלו יכולים לעזור לחברות התעופה לקבל החלטות על היתרונות של הגדלת התדירות והקיבולת בדרכי ההגעה ללונדון, עוד חברות התעופה יכולות לחשוב על שילוב של טיסה+ רכבת כדרך הגעה משותפת למסלול הטיול של הנוסע".

אוליבר ג'אגר, מנכ"ל Forward Data, אומר: "מעקב בזמן אמת של הנתונים מהזמנות האוויר מציעה מבט פנימי חסר תקדים על החלטות הנסיעות, וזאת כי הם עדיין בהתהוות, ובכך מאפשר למשווקים החכמים להתאים אסטרטגיות עתידיות לנוסע".

התחזית שמספקת לנו ForwardKeys, זהו כלי עסקי שהושק על ידי Forward Data בשיתוף עם אמדאוס, המסובב על סטטיסטיקה עדכנית של הזמנות אשר בוצעו בין 23 ביולי ל- 12 באוגוסט, 2012. ניתוח זה הוא הראשון בסדרה של דוחות התחזית הבאות לבחון כיצד אולימפיאדת לונדון 2012, תשפיע על מגמות התיירות בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: