משרד התיירות: השקעה של כ- 1.5 מיליון ₪ בשיווק קמפיין תיירותי לחורף
שר התיירות: "הקמפיין החדש הינו חלק מסדרת פעולות השיווק שיוזם משרד התיירות לעידוד התיירות במהלך חודשי החורף במטרה להגדיל את היקפי הלינות בחדרי האירוח ובבתי המלון. מגוון ההצעות והזדמנויות יאפשר לצרכנים רבים ליהנות מחופשה כחול לבן במחירים אטרקטיביים במיוחד".
משרד התיירות והתאחדות המלונות משיקים קמפיין חדש לתיירות פנים. הקמפיין, שייערך בין ה6.3-16.3, קורא לישראלים לנפוש בארץ בתקופת סוף החורף, טרום פסח, במחירים אטרקטיביים ומוזלים. כ- 150 מלונות בישראל ישתתפו בקמפיין. מרביתם יציעו חבילות שינועו בין 150 ל-350 ₪ עבור לילה לאדם יחיד בחדר זוגי.
המבצעים יהיו בתוקף לכל אורך חודש מרץ ויסתיימו ב-1.4. חבילות הנופש המוזלות יחולקו על פי שלושה טווחי מחירים: 150-249 ₪, 250-349 ₪ ו350 ₪ ומעלה בהתאם למלונות השונים. המחיר הינו ללילה אחד לאדם בחדר זוגי וכולל גם ארוחת בוקר. בין המלונות המשתתפים בקמפיין: בירושלים - ג'רוזלם גולד, לאונרדו אין וממילא. בתל אביב – מרינה תל אביב, קראון פלאזה. באילת - אורכידאה, גולדן טוליפ פריויליג' והרודס. בים המלח - מלון דניאל ועוד.
החבילות המוזלות המכונות "מבצעי חורף" יפורסמו בעיתונות הכתובה, במגזינים, בשלטי חוצות, באתרי אינטרנט ייעודיים ובסמארטפונים. על פי ההערכות של משרד התיירות, הקמפיין יביא לגידול של כ- 30,000 לינות נוספות במהלך חודש מרץ.
לדברי שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הקמפיין החדש הינו חלק מסדרת פעולות השיווק שיוזם משרד התיירות לעידוד התיירות במהלך חודשי החורף במטרה להגדיל את היקפי הלינות בחדרי האירוח ובבתי המלון. מגוון ההצעות והזדמנויות יאפשר לצרכנים רבים ליהנות מחופשה כחול לבן במחירים אטרקטיביים במיוחד".
נשיא התאחדות המלונות בישראל, עמי פדרמן: "אנו מציעים לציבור הישראלי לנצל תקופה זו, טרום פסח, וליהנות משפע ההזדמנויות לחופשות, שמוצעות על ידי המלונות במחירים אטרקטיביים. לקמפיין הצטרפו כ- 150 מלונות, המייצגים מגוון רחב של היצע מלונאי בפרישה ארצית, מדן ועד אילת. זאת התקופה היפה בשנה. מסביב הכל פורח וירוק, ובמלונות - נעים, לא צפוף והשירות מוצלח. כדאי לנצל את התקופה הנוכחית כדי לצאת לנופש".