אא

שר התיירות ביריד ITB ברלין: "אני פונה לשכנינו, בואו נשתף פעולה לטובת האיזור"

יריד התיירות ITB ברלין נפתח הבוקר במרכז הירידים messa Berlin. המשלחת מישראל, בראשות שר התיירות, כוללת רבים מבכירי הענף בישראל. שליח מיוחד של אתר passportnews נמצא ביריד ומדווח.

Shutterstock Shutterstock

יריד התיירות ITB ברלין ה-46 נפתח הבוקר רשמית במרכז הירידים messa Berlin, בהשתתפות 10,644 מציגים מ-187 מדינות.

כמידי שנה מתקבצים אנשי תעשיית התיירות מכל העולם ליריד, מהחשובים והגדולים בעולם.

מארגני היריד, שיתקיים עד ה-11 בחודש, מציינים כי היריד השנה הוא הכי פוליטי מכל הירידים שקדמו לו, ובין הנושאים שיידונו בו: משבר החובות באירופה, המהומות במדינות ערב, פעולות האיחוד האירופי להקטנת זיהום האוויר והתמודדות עם שינויי אקלים.

לצד המדינות המזרח תיכון העשירות דוגמת תורכיה וכן האמירויות, שנותנות חסות ראשית באופן כמעט קבוע בירידים המובילים באירופה, הצטרפה באופן מפתיע גם מצרים, שאף נתנה חסות ראשית למסיבת העיתונאים, שהתקיימה אתמול בבוקר, למאות עיתונאים מכל העולם, בה נמסרו נתונים סטטיסטים על היריד והתיירות בעולם בשנה האחרונה.

המצרים אף עורכים לאורך כל היריד אירועים לקידום התיירות למדינה, סרטי תדמית, מסיבות עיתונאים, קוקטיילים ועושה רושם שבכירי התיירות במצרים שמו להם למטרה לנסות ולהחזיר את התיירים למדינה, לאחר הפגיעה הקשה שספגה התיירות בארצם בשנה אחרונה מאז המהומות שהביאו לנפילת הנשיא מובארק והחלפת השלטון.

המשלחת הישראלית ליריד, בראשות שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב כוללת את בכירי משרד התיירות ואת בכירי תעשיית התיירות בישראל, בהם: אופיר דנאי, דורי שושן, אביבית פלג, ירון מילר, אייל קשדן, ראובן אקלס, ענת אהרון, ענת סטריק, עופרה חדד, בועז יעקובי, רון יריב, גדי טפר, גולדי גוטליב, טל מושקאל, גדעון טהלר, שי מרינה, אריאל טובל, דוד מימון, מוני בר, שלמה כרמל, בצלאל קרבט ונחום קרה.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, נשא דברים בפתיחת הביתן הישראלי ואמר כי ״מדינת ישראל נכנסת להסכם עם האיחוד האירופי לגבי השמים הפתוחים, מה שיתן אפשרויות רבות לישראל".

השר הוסיף עוד: " אנחנו מודעים לכך שלעתים אנחנו יעד לא זול אך נשתדל להוזיל את החבילה לישראל. אנחנו מנהלים משא ומתן עם רשתות נוספות על מנת לבנות בישראל, נכשיר כוח אדם מיומן לישראל. כולנו נהנים משירות מיומן וכך נרצה שיהיה. נשקיע במכללות ובבתי ספר ונגדל דור של תיירים".

בעניין התיירות לאיזור אמר השר כי "אנחנו רוצים לשתף פעולה עם שכנינו בתחום של תיירות איזורית, יחד עם מצרים, ירדן והרשות הפלסטינית . שיתוף הפעולה יסייע להגדלת השוק. אני פונה לשכנינו, בואו נשתף פעולה לטובת האיזור".

השר אומר שישראל היא מדינה בטוחה וקורא לתיירים להגיע לארץ "אין יום פנוי בלי אירועים בישראל- מדונה, צ'ילי פפר, מרתונים רבים. אנשים ממלאים איצטדיונים ואני אומר לכולם אנחנו מדינה בטוחה ואני קורא להגיע בהמוניכם !", אמר השר.

לשאלת עיתונאי גרמני בנושא איראן ענה השר: "כשמדינה מונהגת על ידי מנהיג מטורף זה סכנה לעולם. איראן סכנה לעולם, אם נשב ונחשוש מאיומים של מטורפים נשב בבית ולא נעשה כלום, מדינת ישראל מאוד בטוחה, מעולם לא היה פיגוע נגד תיירים בזכות הבדיקות המדוקדקות שלנו בכניסה והיציאה מהארץ, לא צריך לחשוש מדיבורים ולא נשנה את אורח חיינו בגלל איומים כאלו ואחרים מה עוד שבעיית איראן היא כלל עולמית ולא של ישראל בלבד.״




דוד מימון מאל על וגדי טפר, מנכ"ל ארקיע


להקת ג'אמן בביתן הישראלי




ענת אהרון רימונים והדס מישל סקי מלאונרדו המבורג


בצלאל קרבט ושי מרינה משוחחים


שלמה כרמל מ"עולם אחר"


הביתן של מצרים: נותנת החסות הראשית ליריד


הביתן של emirates: ממשיכים לתת חסויות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: