אא

שר התיירות נפגש אמש עם שר התיירות הצרפתי

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "צרפת היא מדינת מקור השלישית בתיירות הנכנסת לישראל, ובשנת 2012 משרד התיירות ישקיע למעלה מ-12 מיליון ₪ בפעולות השיווק בשוק הצרפתי".

Shutterstock Shutterstock
משרד התיירות מהדק את הקשרים התיירותיים עם צרפת. אמש, יום ג', ה-13.3, נפגש שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב עם מקבילו הצרפתי, השר פרדריק לפברה Frédéric Lefebvre]] ועם שגריר צרפת בישראל, כריסטוף ביגו. הצדדים חתמו על תכנית עבודה חדשה ודנו בחיזוק קשרי התיירות בין ישראל לצרפת. החתימה על תכנית העבודה בירושלים, נערכת בהמשך להסכם התיירות בין ישראל לצרפת שנחתם בפריז בנובמבר אשתקד והחליף את הסכם התיירותי בין המדינות משנת 1989. עיקרה של תוכנית הפעולה היא יישום ההסכם לאורך השנים 2013-2012.

בתכנית העבודה בין המדינות, הושם דגש מיוחד על העברת מידע והפריה הדדית בתחום ההכשרה המקצועית. בין הענפים בהם ישתפו המדינות פעולה: ענף הבישול והגסטרונומיה, שימור אתרים היסטוריים ותרבותיים, ענף התיירות הכפרית וכן הצעות לפיתוח ומינוף עסקים קטנים מכווני תיירות בישראל ובצרפת. פגישת המשך תערך בתחילת חודש אפריל, אז תגיע משלחת נוספת מצרפת כדי לדון בהמשך יישום תכנית העבודה בין המדינות.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "הגברת שיתוף הפעולה עם המעצמה התיירותית המובילה באירופה בתחומי הכשרת כח אדם וחילופי ידע תתרום תרומה חשובה לתעשיית התיירות הישראלית. צרפת היא מדינת מקור השלישית בתיירות הנכנסת לישראל, ובשנת 2012 משרד התיירות ישקיע למעלה מ-12 מיליון ₪ בפעולות השיווק בשוק הצרפתי".

שר התיירות, פרדריק לפברה: "עמדתי על כך שנקיים את ביקור הזה לפני הבחירות בצרפת, וזאת בהתאם לרצונו של הנשיא סרקוזי לחזק את יחסי הידידות בין צרפת לבין ישראל. ברוח זו פניתי אישית למובילים בתעשיית התיירות בצרפת כדי לקיים פרויקטים של שיתופי פעולה עם תעשיית התיירות בישראל. אני רואה בתיירות ככלי לקידום יחסי הידידות בין צרפת לישראל לטובת שתי המדינות".

בשנת 2011 הגיעו כ-300,500 תיירים צרפתיים לישראל, בדומה לשנת 2010. התייר הצרפתי שוהה כ-13 לילות בממוצע בישראל ומוציא כ- 1172$ במהלך ביקורו. מרבית התיירות הצרפתית לישראל הינה יהודית ומיעוטה קתולית .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: