אא

HP ישראל משיקה את HP Mini 110

מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי ב– HP ישראל, מציינת כי מחשבי המיני הניידים משמשים היום בעיקר כמחשב שני או כמחשב לעבודה מחוץ לבית או למשרד. למחשבי המיני יש חשיבות למראה, לעיצוב ולטכנולוגיה מתקדמת, אשר מאפשרת המשכיות ועבודה רציפה.

Shutterstock Shutterstock
חטיבת המחשוב האישי ב- HP ישראל משיקה דור חדש בסדרת מחשבי המיני 110 . בסדרה זו מציגה החברה לראשונה את המעבד החדש מבית אינטל 1.6 GHZ N2600.

בנוסף למחשב שגודל המסך בו הינו 10.1 אינץ' מקלדת בגודל 93% מגודל מלא בעלת מרקם שטוח עמידה בפני נוזלים, מערכת הפעלה מקורית Windows® 7 starter 32, זכרון 1 GB, כונן דיסק של 320 G, קורא כרטיסי מולטימדיה, מצלמת אינטרנט עם מיקרופון משולב, עבודה ברשת אלחוטית Bluetooth, משקל 1.38 ק"ג ו- 3 חיבורי USB.

המחשב, המיועד לנשים, גברים וצעירים הנמצאים בתנועה מספק חוויית שימוש איכותית ובמקביל מהווה אביזר אופנתי הממשיך את סדרת הניידים המעוצבים של החברה.

טלי חלפון מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי ב – HP ישראל, מציינת כי מחשבי המיני הניידים משמשים היום בעיקר כמחשב שני או כמחשב לעבודה מחוץ לבית או למשרד. למחשבי המיני יש חשיבות למראה, לעיצוב ולטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת המשכיות ועבודה רציפה.

מחשבי המיני 110 של HP יגיעו בצבעי אדום, כחול ושחור.

מחיר: 1699 ₪.
לרכישה: רשתות השיווק ומשווקים מורשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: