אא

יריד התיירות הרוסי MITT יפתח מחר במוסקבה

היריד צפוי למשוך למעלה מ 85000 מבקרים מ 185 מדינות ברובם מתעשיית התיירות בינהם שר התיירות ובכירי משרדו וכן 44 נציגי חברות מישראל, בשבוע הבא יפתח יריד התיירות האוקראיני UITT וגם בו ישתתפו נציגי חברות מישראל

Shutterstock Shutterstock

יריד התיירות הגדול ביותר ברוסיה ובמדינות חבר העמים- MITT, יפתח מחר  במוסקבה וימשך ארבעה ימים  .


ביריד צפויים לבקר למעלה מ- 85,000 איש, מרביתם גורמים מקצועיים מתעשיית התיירות, וכ-3,000 מציגים מ-185 מדינות. נציגי משרד התיירות יקיימו במהלך היריד פגישות עם סיטונאי תיירות מובילים ונציגי חברות תעופה, במטרה להגביר את התיירות מרוסיה לישראל.

הביתן הישראלי ישתרע על פני שטח של 540 מ"ר וישתתפו בו נציגי משרד התיירות, 44 נציגי חברות מתעשיית התיירות של ישראל ביניהם מלונאים, סוכני נסיעות, חברות תעופה, נציגי עמותות תיירות ורשויות ונציגי חברות יהלומים ומרכזים רפואיים. במסגרת הפעילות בביתן תופיע להקת המתופפים "ג'אמן" עם כלי נגינה ייחודיים האופייניים לארץ ישראל הקדומה.

במסגרת היריד, ייפגש שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ונציגי משרד התיירות עם יזמים מתחום המלונאות על מנת לדון בהרחבת ההשקעות בתיירות בישראל בכלל ובים המלח בפרט. עם סיום היריד במוסקבה, ייצא שר התיירות לסנט פטרסבורג, שם ייפגש עם מושל העיר, גיאורגי פולטבצ'נקו, יערוך מסיבת עיתונאים, יקיים הרצאה באוניברסיטת סנט פטרסבורג וייפגש עם אנשי תקשורת ונציגים בכירים של תעשיית התיירות המקומית.
רוסיה מהווה את מדינת המקור השנייה בתיירות הנכנסת לישראל, אחרי ארה"ב. בשנת 2011 נקבע שיא חדש, כאשר הגיעו מרוסיה למעלה מ-491,500 מבקרים. כזכור, בחודש ספטמבר 2008 בוטלה חובת הוויזה לתיירים מרוסיה המבקרים בישראל, מהלך אשר הביא לגידול משמעותי בתיירות הנכנסת מרוסיה.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "רוסיה ומדינות חבר העמים ימשיכו לעמוד במרכז הפעילות השיווקית של משרד התיירות בשנת 2012 בהשקעה כוללת של למעלה מ-24 מיליון ש"ח. המשרד ישיק בקרוב קמפיין פרסומי חדש ברוסיה, שידגיש את האטרקטיביות של ישראל כיעד תיירותי נגיש ובטוח, זאת לצד הפעילות להגברת הפעילות התעופתית בין רוסיה לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: