אא

פינגווין שירותי תיירות: יעדים מועדפים לחופשת הפסח

ירון אוחנה, מנכ"ל חברת פינגווין שירותי תיירות: "הפרידה מטורקיה עשתה רק טוב לענף והישראלים זכו לגלות יעדי תיירות חדשים. המצב באירופה מאפשר לצאת לנופש משפחתי בכל רחבי אירופה במחירים אטרקטיביים".

Shutterstock Shutterstock
"זה לא סוד שישראלים מעדיפים לנצל את חופשת הפסח ולצאת לחו"ל", מסביר אוחנה. "הפרידה מטורקיה עשתה רק טוב לענף והישראלים זכו לגלות יעדי תיירות חדשים. המצב באירופה מאפשר לצאת לנופש משפחתי בכל רחבי אירופה במחירים אטרקטיביים".

ירון אוחנה, מנכ"ל חברת פינגווין שירותי תיירות, מסביר כי בפסח אנו צפויים לראות תנועת נוסעים ערה, ומסמן את היעדים המומלצים:

איטליה – אחד היעדים האהובים על ישראלים. אחרי שהישראלים כבשו את טוסקנה ורומא, אוחנה מסמן את אזור האגמים בצפון איטליה כלהיט הבא: "אזור האגמים פופולארי עבור משפחות וזוגות ממספר סיבות. האזור מציע שפע של אטרקציות, אתרים היסטוריים, פעילויות בטבע, עיירות ציוריות ונופים מרהיבים של האלפים. יש שפע של טיסות מישראל , ההתמצאות באזור קלה ונוחה כך שכל עיירה הופכת לבסיס נח לטיולי כוכב".


ברצלונה ואנדורה
ירון אוחנה: "אוכל, קניות, אנשים חביבים ושפע של אפשרויות בילוי, וכמובן קבוצת הכדורגל הפכו אותה ליעד פופולארי. אוחנה ממליץ על טיול המשלב ביקור בברצלונה ובאנדורה, בשילוב בילוי בפארקי שעשועים והרפתקאות בטבע.
"על הדרך בין ברצלונה לאנדורה נמצאים שניים מהפארקים המובילים באירופה: פארק השעשועים Port Aventura ופארק הטבע Naturlandia".



Port Aventura , נבנה ברוח ובחסות יוניברסל סטודיו מארה"ב, במרחק נסיעה של 1 שעה בלבד מברצלונה. בפארק מתקנים, רכבות הרים, הופעות, חוויות תרבות של מדינות שונות :פולינזיה, סין, מקסיקו, המערב הפרוע והמזרח התיכון. בכל אזור אטרקציות ומתקנים בעיצוב אופייני - מתקני שעשועים, מסעדות עם אוכל טיפוסי, מופעים ועוד.

Naturlandia מציע מגוון של אטרקציות ופעילויות לכל בני המשפחה – טיולי אופניים, טרקטורונים,מגלשות אבובים, קרטינג, משחקי פיינטבול, חץ וקשת, רכיבה על סוסים, הרפתקאות בטבע וטיולים מודרכים ועוד...

אזור זלצבורג והאגמים באוסטריה
"הפשרת השלגים הופכת את אוסטריה לאחד המקומות היפים בעולם: נופים פסגות הרים מושלגים, מרחבים ירוקים משובצים באגמים כחולים ובכפרים ציוריים מהאגדות. האזור מתאים לטיולים משפחתיים, כאשר הלינה היא בבית נופש כפרי ציורי – וילה מצויידת ומאובזרת ממנה ניתן לצאת לטיולי כוכב באזור".



חופשה באורלנדו פלורידה
וילה טיפוסית באורלנדו כוללת 3-5 חדרי שינה, חצר ענקית עם בריכה מחוממת, פטיו מאובזר עם פינת בר בי קיו ושלל אביזרי גן. הבית מצויד בכל פריט אפשרי ובחלק מהוילות ישנם חדרי משחקים עם שולחן ביליארד ושאר פינוקים. במחיר של שני חדרי מוטל אפשר לגור ברווחה.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: