אא

שנת 2011 הייתה שנת השיא בתיירות הנכנסת לארה"ב

62 מיליון תיירים ביקרו בשנת 2011, עליה של 4% לעומת שנת 2010. מעל מחצית מהתיירים הגיעו מקנדה, מכסיקו ובריטניה. הכנסות של 153 מיליארד דולר.

שנת 2011 הייתה עוד שנת שיא לתיירות הנכנסת לארה"ב. התמורה הכספית מהתיירות הנכנסת לכלכלה האמריקאית המנסה לצאת מהמיתון העמוק, עמדה על סך של 153 מיליארד דולר. זהו גידול לעומת הכנסות, בסך 130 מיליארד דולר בשנת 2010.

סה"כ ביקרו בארה"ב 62 מיליון תיירים, לעומת 59.5 מיליון תיירים ב-2010, עלייה של 4%.

כמות התיירים הגדולה ביותר הגיעה מקנדה – 21 מיליון ואחריה מכסיקו עם 13.4 מיליון . בריטניה עמדה במקום השלישי עם 4 מיליון תיירים.

שר המסחר האמריקאי ג'ון ברייסון אמר בהתייחסו לתוצאות: "אנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להעלות את מספר התיירים הנכנסים לארה"ב וזאת על מנת להביא לגידול בכלכלת ארה"ב ולייצר עוד מקומות עבודה".

משרד המסחר ציין בהודעה, שכמות התיירים הגדולה שביקרה בארה"ב, הפכה את תעשיית התיירות והתעופה לענף יצוא השירותים הגדול ביותר במשק האמריקאי.

בחודש ינואר אמר הנשיא, ברק אובמה, כי בכוונת הממשל האמריקאי לקדם את תעשיית התיירות והתעופה האמריקאית, בין השאר באמצעות הקלת תהליך קבלת הוויזות לתיירים מארצות בעלות פוטנציאל תיירות גדול לארה"ב. כחלק מפעילות זו, נוסע שר המסחר האמריקאי להודו בשבוע הבא, על מנת לקדם את התיירות ממדינה זו לארה"ב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: