ביקוש לחבילות תיירות בתחום הספורט בקרב הישראלים
מנכ"ל חברת הכרטיסים "לייב טיקטס": "רגעי ההכרעה בעולם הספורט מתקרבים והתיירים הישראלים מציפים את חברות הכרטיסים והנסיעות בפניות רבות. סוכני הנסיעות יכולים לנצל את ההזדמנות לביקוש הרב ולייצר הכנסה ממכירת חבילות ספורט בחג הפסח".
תקופת חג הפסח נחשבת בענף התיירות לעונת שיא, אך השנה עולה תמונה שונה לחלוטין וקצב מכירת חבילות התיירות בירידה. נקודת האור היחידה אולי לסוכני הנסיעות, יכולה להגיע מכיוון תיירות הספורט והפנאי.
מנכ"ל אתר הכרטיסים "לייב טיקטס" יוסי אלפסי מוסר: " מאז הגרלת משחקי רבע הגמר של ליגת האלופות בכדורגל, אשר נערכה לאחרונה ועד לרגע זה, מוצפת החברה בלקוחות שרוצים לתפוס את אחד המשחקים משלבי ההכרעה של ליגת הכדורגל הטובה בעולם. המשחקים המבוקשים ביותר הם המשחק בקפריסין השכנה בין ריאל מדריד לאפואל המקומית, אחריו צמד המשחקים בין ברצלונה למילאן, כאשר להערכתנו במשחק בברצלונה יהיו הכי הרבה ישראלים".
"לייב טיקטס" הקימה מחלקה חדשה שנועדה לסייע לכל אותם סוכני נסיעות בתחום תיירות הפנאי והספורט.
החברה תזכה את הסוכנים בעמלת מכירה של-7% ממחיר הכרטיס ללקוח הסופי. אם לוקחים בחשבון כי הזמנה ממוצעת הינה כ-425 אירו, יזכו הסוכנים לרווח ממוצע של כ-30 אירו על כל הזמנה.
לדברי "לייב טיקטס", מדי שנה יוצאים מעל 100 אלף ישראלים לחו"ל בכדי לצפות באירועי ספורט, בידור ותרבות ברחבי העולם.
כמו כן, החברה מפעילה מוקד טלפוני אשר זמין 7 ימים בשבוע לטובת הסוכנים.