משרד התיירות יערוך מסע חשיפה למוצר התיירות הישראלי בסין
שר התיירות: "בשנתיים האחרונות ביצענו מספר פעולות אסטרטגיות בחיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות, ביניהם פתיחת הלשכה בבייג'ינג והובלת קמפיין חובק עולם בקידום בחירתו של ים המלח לאחד משבעת פלאי עולם, בו למעלה משליש מההצבעות היו מסין".
Shutterstock
משרד התיירות מעמיק את פעילותו בשוק הסיני. המשרד יערוךSHOW ROAD בין ה-26-30.3 בערים גוואנגז'וו, שנחאי ובייג'ינג במסע זה ייקחו חלק נציגים מ-22 חברות ישראליות בענף התיירות והתעופה שייפגשו עם למעלה מ - 500 עמיתיהם הסיניים.
פתיחת לשכת משרד התיירות בבייג'ינג לפני כשנתיים ממשיכה לשאת פירות. במסגרת חיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות ומאמצי השיווק של משרד התיירות ברחבי אסיה, יערוך המשרד 3 כנסים ב-3 הערים הגדולות בסין- גוואנגז'וו, שנחאי ובייג'ינג בסימן מוצר התיירות של ישראל.
המשלחת הישראלית כוללת נציגים מ-22 חברות תיירות ותעופה ישראליות, ביניהן מארגני תיירות נכנסת, חברות קוסמטיקה מים המלח, חברות יהלומים, מלונאים, חברות תעופה ועוד. במהלך הירידים ייפגשו הנציגים עם למעלה מ-500 סוכני נסיעות וסיטונאי תיירות במטרה לפתח את צינורות השיווק של ישראל בסין ולחשוף את הסוכנים הסינים לאטרקטיביות ולגיוון המצויים במוצר התיירות הישראלי.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אנו מזהים בסין עניין גדול בישראל כיעד תיירות אטרקטיבי ואיכותי. בשנתיים האחרונות ביצענו מספר פעולות אסטרטגיות בחיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות, ביניהם פתיחת הלשכה בבייג'ינג והובלת קמפיין חובק עולם בקידום בחירתו של ים המלח לאחד משבעת פלאי עולם, בו למעלה משליש מההצבעות היו מסין. בשנה הקרובה ימשיך המשרד להקצות משאבים נרחבים לפריצה לשווקים חדשים במטרה להגדיל את תנועת התיירות לישראל ובראשם השוק הסיני."
נוכח הגידול בתיירות הנכנסת לישראל בשלוש השנים האחרונות, החל משרד התיירות בפריצה גם לשווקים במזרח הרחוק – בראשם סין, דרום קוריאה והודו. בהמשך לפעילות השיווקית המוגברת ביבשת אסיה, ישקיע משרד התיירות כ-3 מיליון שקלים נוספים בשיווק ישראל ברחבי סין בשנת 2012.
במדינת סין חיים היום כ-1.4 מיליארד תושבים. למרות זאת, מספר היוצאים מסין לנסיעה תיירותית מעבר לגבולות אזור המזרח, עומד על כ-5 מיליון בלבד. בשנת 2011 הגיעו 20,111 תיירים מסין- עלייה של כ- 23% בהשוואה לשנת 2010, אז הגיעו 16,316 תיירים סינים.
פתיחת לשכת משרד התיירות בבייג'ינג לפני כשנתיים ממשיכה לשאת פירות. במסגרת חיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות ומאמצי השיווק של משרד התיירות ברחבי אסיה, יערוך המשרד 3 כנסים ב-3 הערים הגדולות בסין- גוואנגז'וו, שנחאי ובייג'ינג בסימן מוצר התיירות של ישראל.
המשלחת הישראלית כוללת נציגים מ-22 חברות תיירות ותעופה ישראליות, ביניהן מארגני תיירות נכנסת, חברות קוסמטיקה מים המלח, חברות יהלומים, מלונאים, חברות תעופה ועוד. במהלך הירידים ייפגשו הנציגים עם למעלה מ-500 סוכני נסיעות וסיטונאי תיירות במטרה לפתח את צינורות השיווק של ישראל בסין ולחשוף את הסוכנים הסינים לאטרקטיביות ולגיוון המצויים במוצר התיירות הישראלי.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "אנו מזהים בסין עניין גדול בישראל כיעד תיירות אטרקטיבי ואיכותי. בשנתיים האחרונות ביצענו מספר פעולות אסטרטגיות בחיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות, ביניהם פתיחת הלשכה בבייג'ינג והובלת קמפיין חובק עולם בקידום בחירתו של ים המלח לאחד משבעת פלאי עולם, בו למעלה משליש מההצבעות היו מסין. בשנה הקרובה ימשיך המשרד להקצות משאבים נרחבים לפריצה לשווקים חדשים במטרה להגדיל את תנועת התיירות לישראל ובראשם השוק הסיני."
נוכח הגידול בתיירות הנכנסת לישראל בשלוש השנים האחרונות, החל משרד התיירות בפריצה גם לשווקים במזרח הרחוק – בראשם סין, דרום קוריאה והודו. בהמשך לפעילות השיווקית המוגברת ביבשת אסיה, ישקיע משרד התיירות כ-3 מיליון שקלים נוספים בשיווק ישראל ברחבי סין בשנת 2012.
במדינת סין חיים היום כ-1.4 מיליארד תושבים. למרות זאת, מספר היוצאים מסין לנסיעה תיירותית מעבר לגבולות אזור המזרח, עומד על כ-5 מיליון בלבד. בשנת 2011 הגיעו 20,111 תיירים מסין- עלייה של כ- 23% בהשוואה לשנת 2010, אז הגיעו 16,316 תיירים סינים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}