אא

יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון בישראל: להקים מנגנון הגנה כלכלי לענף המלונאות

אתי לוי אמרה את הדברים באסיפה השנתית ה-40 של האיגוד, שהתקיימה היום "אני מקווה שתמצא דרך כלשהי שתסייע לנו לעבור את תקופות הביניים הללו שבין המשבר להתאוששות, באופן שלא יוריד את רמת השירות של בתי המלון ושתגשר על פערי המשבר".

Shutterstock Shutterstock
"למרות ההתפתחויות המרשימות בענף המלונאות, אשר כולנו חווים בשנים האחרונות, לא ניתן להתעלם מהעובדה שהענף ממשיך לסבול מעליות ומורדות בתחום התיירות, שמקורן באירועים הביטחוניים והמצב הכלכלי הקשה השורר בארץ ובעולם", אמרה אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון באסיפה השנתית ה-40 של האיגוד, שהתקיימה היום , במלון דניאל בהרצלייה.

"אני מקווה שתמצא דרך כלשהי שתסייע לנו לעבור את תקופות הביניים הללו שבין המשבר להתאוששות, באופן שלא יוריד את רמת השירות של בתי המלון ושתגשר על פערי המשבר. המשברים האלה גורמים לכולנו קושי בניהול תקין של בתי המלון, ולצערי לעיתים גם לירידה ברמת השירותים המקצועיים - וזאת בשל העובדה שעיתות המשבר מחייבות אותנו לצמצומים ולפיטורי עובדים, ועד היום כאמור גם לא נמצא מנגנון הגנה כלכלי שיסייע לנו לעבור במקצועיות תקופות קשות אלו", הוסיפה אתי לוי.

באסיפה השתתפו גם: מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, ח"כ מאיר שטרית ופרופ' צבי אקשטיין, שהיה עד לאחרונה משנה לנשיא בנק ישראל.

בנוסף, ציינה אתי לוי את החשיבות שהיא רואה באיגוד - איגוד מקצועי ככל איגוד אחר וכי היא רואה באיגוד גוף, אשר צריך לספק לחבריו מידע שוטף על תחום המלונאות בארץ ובעולם, להעשיר מקצועית את המנהלים ובמיוחד את המנהלים של מלונות בודדים ואת דור ההמשך.

במהלך האסיפה, חילק האיגוד מלגות למלונאים צעירים לזכרם של המלונאית הותיקה, לוטה אייזנברג ז"ל וינוש דמון ז"ל, שהיה במשך שנים רבות מנכ"ל האיגוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: