אא

סנורמה מרחיבה פעילותה ביעדים באירופה בקיץ הקרוב

במהלך עונת הקיץ יצאו הפלגות בנות 4-14 ימים לכ-20 יעדים ברחבי אירופה. מנכ"ל סנורמה, מעריך כי שוק ההפלגות הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2011 הסתכם ב-35 אלף הפלגות בהשוואה ל-25 אלף בלבד בשנת 2010".

Shutterstock Shutterstock
חברת רויאל קריביאן תשוט בקיץ הקרוב עם למעלה מעשרים אוניות פאר ברחבי אירופה. האוניות יצאו עם מאות אלפי תיירים מעשרות נמלים בערי אירופה. היעדים המועדפים על ישראלים הם: ברצלונה ורומא – הריביירה האיטלקית, שבדיה, אמסטרדם, צרפת, פלמה דה מיורקה ומלגה - ספרד, איי יוון והפיורדים בנורבגיה.

במהלך עונת הקיץ יצאו הפלגות בנות 4-14 ימים לכ-20 יעדים ברחבי אירופה. צי החברה באירופה כולל 7 אוניות פאר: Liberty of the Seas , Vision of the Seas, Grandeur of the Seas, Adventure of the Seas, Splendour of the Seas, Nevigator of the Seas, Serende of the Seas המותאמות לעד 4,500 נוסעים.

שייט הנופש באירופה בקיץ הפך לפופולארי ביותר גם בקרב ישראלים לדבריו של אורי שנבל, מנכ"ל רויאל קריביאן ישראל – סנורמה: "אנו צופים כי מגמת העלייה במספר הישראלים היוצאים לשייט נופש תימשך גם הקיץ. אין ספק כי היעדים באירופה מאפשרים עלויות משתלמות ביותר עבור הנוסעים שמקבלים תנאים של חמישה כוכבים והכל כלול".

בשנת 2011 חל גידול משמעותי בפלח שוק הפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים. מדובר בגידול של כ-30% בהפלגות חופשה של ישראליים היוצאות מנמלים שונים ברחבי העולם. זאת, בעוד שענף ההפלגות מישראל סובל מירידה דרסטית.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, מעריך כי שוק ההפלגות הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2011 הסתכם ב-35 אלף הפלגות בהשוואה ל-25 אלף בלבד בשנת 2010. זהו גידול ניכר גם בהשוואה לשוק חופשות הסקי למשל, הנאמד בכ-45 אלף איש בממוצע מידי שנה.

עוד אמר שנבל: "בשנתיים האחרונות ובשנת 2011 בעיקר, בולטת במיוחד העובדה שהפלגות היוקרה, הן לקריביים והן באגן הים התיכון מועדפות על ידי משפחות, מהסבא ועד לנכדים, והן אינן נחלתם של זוגות ומבוגרים. על פי הרישומים שבידינו, הגיל הממוצע ירד ל-35".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: