אא

האקדמיה לאירוח מעניקה לספינות של Seabourn שישה כוכבי יהלום

יוסף סינק, נשיא האקדמיה למצויינות: "המסירות של Seabourn למצוינות בשירות, בקולינריה ויכולתה הייחודית לספק לנוסעים חוויות אותנטיות בנמלי היעד הבליטה את מעמדה יוצא הדופן מבין חמשת כוכבי היהלום אותם אנו מעניקים במקור".

Shutterstock Shutterstock
סיאטל, 21 במרץ 2012:  על פי האקדמיה האמריקנית למדעי האירוח: הספינות של Seabourn הכוללות סוויטות בלבד ומספקות אירוח, קולינריה, שירות ושימת לב לפרטים, מציבות אותן בין האליטה בתעשיית האירוח העולמי.

ב - 2012, הארגון האציל על החברה את התואר של שישה כוכבי יהלומים, הכולל את סגל המלונות הטובים ביותר בעולם, אתרי הנופש, ספא, ספקי כלי תחבורת יוקרה ואחרים המשרתים את מיטב הלקוחות האנינים ברחבי העולם.

"המסירות של Seabourn למצוינות בשירות, בקולינריה ויכולתה הייחודית לספק לנוסעים חוויות אותנטיות בנמלי היעד הבליטה את מעמדה יוצא הדופן מבין חמשת כוכבי היהלום אותם אנו מעניקים במקור", אמר נשיא האקדמיה למצויינות, יוסף סינק".

ריצ'רד מידווס, נשיא Seabourn, אמר: "אנו גאים להיות חלק מחברה כה מכובדת. לצוות השירות על גבי האנייה יש מוניטין של מחויבות לשירות הטוב ביותר, ועל כן הם עונדים את סמל ששת כוכבי היהלום בגאווה, על דש צווארם".

זו השנה השנייה ברציפות, שצי היאכטות של Seabourn תופס מקום ברשימת 100 אניות השייט הטובות בעולם של מגזין השייט "Condé Nas", בה היא תופסת 5 מתוך 7 המקומות הראשונים ברשימה. קוראי המגזין Travel & Leisure הצביעו בעבור Seabourn כחברת השייט באניות קטנות הטובה בעולם זו השנה השלישית ברציפות. זוהי הפעם החמישית בה זכתה Seabourn בפרס זה במהלך ששת השנים האחרונות. השנה, השיגה Seabourn את הציון הגבוה ביותר המוענק לאיזושהי חברת שייט, ללא קשר לקטגורית גודל הספינה. בנוסף, מדריך ברליץ לאוניות שייט ושייט תענוגות דרג את כל ששת אניות הצי של Seabourn בין עשרת אניות השייט הטובות בעולם. עורכי האתר Cruise Critic’s ציינו את Seabourn Odyssey, Seabourn Sojourn,Seabourn Quest כ"טובות ביותר לתענוגות" ו - Seabourn Sojourn ,Seabourn Quest כ"טובות ביותר לאוהבי ספא".

חברת מד קרוזס היא החברה המייצגת את Seabourn בארץ.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: