אא

חברת GUESTMOB מאיימת על הדומיננטיות של פרייסליין והוט-וויר בשוק המכרזים לחדרי מלון

לחברת GUESTMOB שהושקה ברשת בשבוע שעבר ומציעה מלונות ב- 20 ערים ראשיות בארה"ב צוות בן 7 עובדים אך היא נכנסת לשוק כמעט ללא תחרות של כ-30 מיליארדי דולר עסקאות בשנה.

השוק האמריקאי הוא התחרותי והמתקדם ביותר בעולם בעסקאות תיירות ותעופה באמצעות הרשת .

החברה מציעה לדבריה מחירים של בין 20%-50% מתחת למחירי Online Travel Agencies ומתחרים אחרים ברשת וזאת באמצעות יצירת תחרות בין המלונות על הלקוח על מנת למלא את החדרים הריקים.

כל הביצוע של הפעולות מתבצע בשילוב שבין אלגוריתם מאוד מתוחכם שפיתחה החברה וצוות מקצועי שבודק את המחירים ביחס למתחרים .

כיצד זה עובד? הלקוחות נכנסים לאתר ובוחרים יעד ותאריכים . המערכת מצידה מציעה להם בתי מלון המוצעים על פי קטגוריה, איכות ומיקום. עד כה נשמע מאוד דומה לפרייסליין ולהוטוויר? .

אמת ויציב , חוץ מהעובדה שבמערכת זו שמם של המלונות ומחירונם הרשמי של המלונות לאותה תקופה חשוף לעיני הלקוח .

בשלב הבא המערכת מפנה את הלקוח לדף בו הוא בוחר את האזור ואת רמת המלון בו הוא מעוניין ומשם ששלב הבא בו המערכת מאשרת את בתי המלון אליהם תפנה המערכת על מנת לנהל משא ומתן על מחיר עבור הלקוח.

שלושה ימים לפני תאריך ההגעה הצפוי של הלקוח, המערכת מודיעה ללקוח איזה מלון נבחר עבורו .

מה מוצר זה יעשה לנאמנות הלקוחות, למותג המלון ולערכים שהמותג משדר? תחליטו אתם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: