אא

תעשיית התיירות הצרפתית הציגה מגוון מוצריה ביריד Rendez-Vous en France בפריס

בסדנת התיירות הבינלאומית, המאורגנת ומנוהלת ע"י Atout France, הסוכנות לפיתוח התיירות בצרפת, הרחיבו והעמיקו הסיטונאים והסוכנים הישראלים את קשרי העבודה והעסקים עם עמיתיהם הצרפתים.

Shutterstock Shutterstock
600 מציגים מכל ענפי התיירות בצרפת ו-1500 אנשי תיירות מרחבי העולם, נוסף לאלפי תיירנים צרפתיים, גדשו במשך יומיים מלאים בשבוע שעבר את אולם הירידים ב'מרכז ורסאי' בפריס לסדנת עבודה אינטנסיבית.

המשלחת הישראלית בראשות לורן רומאני, נציג Atout France בישראל, שטרח ושקד והכין את הסיור בדקדקנות רבה, וויויאן דאל מאס, מנהלת אייר פראנס – ק.ל.מ בישראל, שדאגה לרווחתנו בטיסה וגם בפריס, כללה מפעילי תיירות המשווקים מגוון מוצרי תיור בצרפת: לילי לוי מ'שלי טורס', חוי בן דור מ'Dali Vacation', נטלי הראל מ'Bravo France', פבלו מורלגר מ'TravelNStyle', אורן בוסו וטומי לוי מ'טור דה פראנס הולידייס', וכן נציגי תקשורת: משה גלעד מ'הארץ' ואנוכי.

לזכות הנהלת היריד, Atout France, ייאמר כי הוא היה מאורגן להפליא. ביתני המציגים היו מסודרים לפי המחוזות השונים בצרפת, וכל משתתף הגיע ליריד, כשבידו תוכנית פגישות אישית מדויקת. ואכן, האווירה הטובה והעניינית ליוותה את כל המשתתפים והמציגים ביומיים של פעילות אינטנסיבית.

לזכות חברי המשלחת הישראלית ייאמר כי הם עבדו קשה, מדי עשרים דקות דילגו מפגישה אחת לאחרת, ובסוף היום היו עמוסים כרטיסי ביקור, חוברות ועלונים, וכמובן, שפע של הצעות עסקיות חדשות. מן הסתם, לקראת עונת הנסיעות נהיה עדים כולנו למגוון מוצרים, שהם ישווקו לנוסע הישראלי.

במסגרת היריד הציגה הנהלת Atout France לעיתונאים את האסטרטגיה הדיגיטלית החדשה, המשלבת בפורטל תיירות מרכזי אחד טכנולוגיה משוכללת, תוכן מקיף למבקרים בצרפת ומערכת חדשנית לשיווק מוצרי תיירות.

כמו כן, קברניטי התיירות של מרסיי ופרובאנס הציגו את היערכותם לקראת השנה הבאה, 2013, בה 'תכהן' מרסיי, יחד עם שכנותיה בחבל פרובאנס, 'אקס אן פרובאנס' ו'ארל', כבירת התרבות של אירופה.

מלבד עסקים, יריד Rendez-Vous en France הציע למשתתפים גם שלל הנאות ובילויים: ערב פתיחה בדיסנילנד, כולל הצגת המתקנים החדשים, ערב גאלה באקווריום של פריס, מבצע של קניות ב'גלרי לה פאייט' והתבשמות בניחוחות חנות ומוזיאון הבשמים של 'פראגונאר'.

על פריס, אכסניית ה'מפגש בצרפת', בירת התיירות, התרבות והאומנות העולמית, אין צורך להכביר מלים. ואילו על אייר פראנס, 'ספינת הדגל' של התעופה הצרפתית, שנדמה כי לא תמיד זוכה לאשראי, לו היא ראויה, אינני יכול אלא להעתיר שבחים על הנוחות ועל השרות ועל אירוח הפרמיום ה'כפול', בו זכינו, הן בטיסה והן ב...ארוחת ערב אנינת טעם וידידות לבבית במעונה הפריסאי של ויויאן דאל מאס, מנהלת החברה בישראל.

סיקור מלא של הביקור ב-Rendez-Vous en France בפריס יתפרסם במוסף המיוחד של 'פספורט', שיוקדש לתיירות בצרפת, וייצא לאור לאחר חג הפסח.


מימין: אורן בוסו, חוי בן דור, טומי לוי, פבלו מורלגר, נטלי הראל, ויויאן דאל מאס, משה גלעד, לורן רומאני, לילי לוי. צילום: דוד אדלר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: