אא

עלייה של כ-15% בהיקפי הביצוע של החברה הממשלתית לתיירות לעומת שנת 2010

שר התיירות: "עלייה זו בהיקף הביצועים של החמ"ת, מהווה הוכחה לעניין הרב שרוכשים תיירים מכל העולם בישראל כיעד תיירותי מועדף. בשנים הקרובות נערכת החברה הממשלתית לתיירות להגדלת היקפי הפעילות ולכניסה לתחומי פעילות חדשים".

Shutterstock Shutterstock
בשנת 2011 חלה עלייה שנתית בהיקפי הביצוע של החמ"ת , בשיעור של כ -15%, בהשוואה לשנת 2010. העלייה נובעת משיפור בדפוסי הפעולה בביצוע ופרויקטים על ידי החברה.

העלייה המשמעותית בהיקפי הביצוע נובעת משינויים בדפוסי עבודת החמ"ת בשנה החולפת, בהובלת יושבת ראש החברה, עו"ד רבקה דותן ילין. בין השינויים: שיפור במעקב ובבקרה אחר החלטות, הידוק בקרת השטח הצמודה, גיוס צוות עובדים מקצועי נוסף והנהגת "ועדת פרוגרמות"- ועדה שתפקידה לדון ולאשר תכנון ראשוני של פרויקטים.

סך כל המיזמים של החמ"ת מסתכמים בכ- 590 מיליון ש"ח לכ- 160 פרויקטים, חלקם בשלבי תכנון וחלקם בשלבי ביצוע. מתוכם בוצעו ב- 2011 מיזמים בסך 110 מיליון ש"ח. מתחילת שנת 2011 התקבלו ממשרד התיירות כ- 120 הזמנות עבודה, המסתכמות בכ- 232 מיליון ש"ח .

בין הפרויקטים המשמעותיים עליהם עובדת החברה ניתן למנות את פיתוח הטיילות בנהרייה, בהיקף של כ- 24 מיליון ש"ח; שיפוץ הטיילות באשקלון, בהיקף של כ- 24 מיליון ש"ח; ביצוע תכנית רב שנתית ברחובות יפו, בהיקף של כ- 21.6 מיליון ש"ח; וכן ביצוע מיזמים שונים בעיר אילת בהיקף של כ-60 מיליון ש"ח.

החברה הממשלתית לתיירות היא הזרוע הביצועית של משרד התיירות לפיתוח תשתיות תיירות ציבוריות. תחומי העיסוק של החברה כוללים מגוון רחב של סוגי תשתיות, כגון גנים לאומיים, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים, מרכזי ערים, חופי רחצה, הנגשת אתרים ועוד. מטרת החברה היא פיתוח תשתיות תיירות ציבוריות על מנת שתשמשנה כפלטפורמה לפיתוח עסקי וליזמות מצד המגזר הפרטי.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "לנוכח הגידול המתמשך בתיירות הנכנסת לישראל, אנו רואים חשיבות רבה בהשבחת המוצר התיירותי ופיתוחו על ידי החמ"ת. עלייה זו בהיקף הביצועים של החמ"ת, מהווה הוכחה לעניין הרב שרוכשים תיירים מכל העולם בישראל כיעד תיירותי מועדף. בשנים הקרובות נערכת החברה הממשלתית לתיירות להגדלת היקפי הפעילות ולכניסה לתחומי פעילות חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: