אא

אשת טורס: "ירידת מחירים של עד 40% לנופשים מיד אחרי החג"

גלית זכאי, מנהלת השיווק של אשת טורס: "השבועיים שבאים מיד אחרי חג הפסח היא התקופה המשתלמת ביותר לצאת לחופש. ניתן למצוא מבצעים ומחירים מוזלים משמעותית ליציאות לחופשה, ולעיתים מדובר אף בירידת מחירים דרסטית של עד 40%".

Shutterstock Shutterstock

בחברות הנסיעות מדווחים כי השבועיים של אחרי החג מאופיינים ברגיעה, במחירים נמוכים ובמבצעים, עבור קהל יעד שהשכיל לא לנצל את ימי החג לנופש בחו"ל, בעיקר זוגות ללא ילדים, מבוגרים וגימלאים.

גלית זכאי, מנהלת השיווק של "אשת טורס": "השבועיים שבאים מיד אחרי חג הפסח היא התקופה המשתלמת ביותר לצאת לחופש. ניתן למצוא מבצעים ומחירים מוזלים משמעותית ליציאות לחופשה, ולעיתים מדובר אף בירידת מחירים דרסטית של עד 40%".

לדברי זכאי: "השנה חל חג הפסח מוקדם יחסית, כך שזוהי הזדמנות להרוויח טיסות במחירים מוזלים ומשתלמים בשבועיים האחרונים של אפריל, בשל ביקושים נמוכים. הסיטונאים בתחום הכינו את עצמם לתקופה הזו וניתן למצוא כרגע שלל מבצעים לתקופה של אחרי החג". עוד היא מוסיפה, כי המבצעים העיקריים הם לחופשות באמצע שבוע לכלל היעדים באירופה.

באשת טורס מצביעים על הנפגעים העיקריים מהפסח המוקדם השנה - יעדי נופש ביוון כמו רודוס וכרתים, בשל מזג האויר, שם נראה ירידת מחירים בעשרות אחוזים. זכאי: "הפסח המוקדם יצר בעייתיות רבה עבור איי יוון ואנו צופים ירידה בביקושים בגלל מזג האוויר – העונה ביעדים אלו עדיין לא התחילה, המקומות סגורים ולא פעילים, מזג האוויר שם אינו מתאים לחוף הים ולרביצה על שפת הבריכה". 

להלן שתי דוגמאות להבדל במחירים בחג ואחריו: 


מלטה 4 לילות במלון 3 כוכבים, כולל א. בוקר ב- 15.4 – 20.4 314 € וב- 8.4 – 13.4 809  €.


ברלין 4 לילות במלון 3 כוכבים, כולל א. בוקר ב- 23.4 – 27.4  660 $ וב- 10.4 – 14.4 960 $ .



זכאי מוסיפה : "למרות זאת, אם משווים את המצב לפסח של שנה שעברה, ישנה נקודת אור. פסח אשתקד חל בסוף אפריל, והתקופה הקשה עבור סיטונאי התיירות היתה בחודש מאי – מה שהשפיע על רווחיות הרבעון. השנה, מאחר ופסח חל מוקדם, הסיטונאים יחושו בבעייתיות בחודש אפריל, וחודשי מאי-יוני צפויים להיות חזקים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: