אא

פרוקטר אנד גמבל ישראל בשת"פ עם הוועד האולימפי בישראל

רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק פרוקטר אנד גמבל בישראל: "בישראל, כמו ב- 130 מדינות נוספות, אנו משיקים קמפיין חסות עולמי למשחקים האולימפיים תחת הכותרת 'תודה אמא'. הקמפיין מוקיר את אמהות הספורטאים באשר הן, ואמהות בכלל".

Shutterstock Shutterstock
פרוקטר & גמבל ישראל, הודיעה כי תשתף פעולה עם הוועד האולימפי בישראל, כחלק ממהלך חסות של התאגיד הבינלאומי עם הועד האולימפי הבינלאומי . השת"פ הגלובלי, יתפרש על פני כלל האולימפיאדות בעשור הקרוב.

גם בישראל, תעלה פרוקטר אנד גמבל קמפיין חסות למשחקים האולימפיים תחת הכותרת "תודה אמא". הקמפיין מוקיר את אמהות הספורטאים באשר הן, ואמהות בכלל. כנדבך נוסף בקמפיין תתמוך החברה באמהות של מספר ספורטאים חברי משלחת ישראל ללונדון: קארן – אמו של השחיין גל נבו, ורוניקה – אמה של המתעמלת אומנותית נטע ריבקין, אילנה - אמו של שייט ה-470 גידי קליגר, סבטלנה – אמו של הקלע סרגיי ריכטר, ניקי, אמה של הג'ודאית אליס שלזינגר וטטיאנה – אמה של אנסטסיה גלושקוב .

כמו כן תפעיל החברה, בשיתוף עם הוועד האולימפי בישראל, תוכנית לעידוד מצוינות והישגיות בקרב צעירים, באמצעות ספורט.

"אנו מאמינים שמאחורי כל אתלט עומדת אמא מדהימה," מוסיפה רבקה קהת "ולכן, באמצעות תוכנית 'תודה אמא' נתמוך באמהות של הספורטאים האולימפיים, אך גם בכל הורה העושה את כל מה שצריך כדי שלילדיו יהיו החיים הטובים ביותר שניתן. עבורנו, שותפות זו מבטאת גם את חזונה של פרוקטר אנד גמבל לשפר את חיי היומיום של בני אדם, כך שאך טבעי שנשתלב עם המטרה האולימפית של יצירת עולם טוב יותר באמצעות ספורט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: