אא

הרקטות על אילת לא גרמו לביטולים בבתי המלון

המלונאים מדווחים כי מתקפת הרקטות עברה בשקט. יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון: "למרות הניסיון לחבל באווירת החג בעיר, לפי שעה לא התקבלו דיווחים על ביטולים של לינות במלונות וקבוצות שעתידות להגיע מחו"ל צפויות להגיע כמתוכנן".

Shutterstock Shutterstock

מלונאי אילת התעוררו הבוקר בחשש לאור ירי שלושת הרקטות ששוגרו אמש לעבר העיר.

אולם, מסתבר כי הישראלים ככל הנראה כבר לא מתרגשים אפילו משיגור כזה לעיר אילת ערב חג הפסח , וכך מדווחים בשעות האחרונות ל"פספורטניוז" כי לא רק שלא התקבלו ביטולים, אלא נתקבלו מספר בלתי מבוטל של הזמנות חדשות לחג ולימי חול המועד.

במלונות באילת מסיימים את ההכנות האחרונות לקליטת הנופשים ועריכת סדרי הפסח שיתקיימו מחר בערב, בתקווה שמטח הטילים היה אירוע חד פעמי.

אתי לוי, יו"ר איגוד מנהלי בתי המלון ומנכ"לית רשת פרימה, דיווחה כי עד כה לא נרשמו ביטולים בעקבות ההתרחשויות הביטחוניות: "אנו שמחים לראות שלמרות הניסיון לחבל באווירת החג בעיר, לפי שעה לא התקבלו דיווחים על ביטולים של לינות במלונות. גם קבוצות שעתידות להגיע לעיר הדרומית מיעדים בחו"ל צפויות להגיע כמתוכנן ואני תקווה כי לא יהיו ביטולים בכלל. אני בעצמי ירדתי הבוקר עם משפחתי למלון באילת ואילת כתמיד תוססת ומלאה בתושבים ובמבקרים. כמדי שנה, גם הפעם העיר לובשת חג, מזג האוויר מצוין ואנו מקווים לחג אביב שמח ושקט".


התאחדות סוכני הנסיעות פרסמה אף היא  הודעה בעקבות ירי הרקטות  ובה נאמר : "מבירור שערכה התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל עולה, כי לא נרשמו ביטולים לחופשות הנופש באילת, שהזמינו ישראלים רבים. בהתאחדות מעריכים כי ככל שהיה זה מקרה בודד, חופשת הפסח תתנהל כסדרה, באילת ובארץ כולה " 

                     

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: