אא

כפי שנחשף ב'פספורט': לראשונה אונית הפאר AZAMARA QUEST תפליג מישראל

מנכ"ל סנורמה, אורי שנבל: "זוהי סנונית ראשונה המבשרת על אפשרויות עתידיות להרחבת עולם הפלגות היוקרה היוצאות מישראל ולא רק עוגנות בה".

Shutterstock Shutterstock
חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, מציעה לראשונה הפלגה של ספינת AZAMARA QUEST מישראל. הספינה הנמנית עם צי האוניות המפוארות של רויאל קריביאן, כחלק מספינות חברת הבת אזמרה קלאב קרוזס.

לראשונה תפליג הספינה מחיפה דרך קפריסין ועד יוון, במסלול של שישה לילות שייט. הנופשים הישראלים יוכלו ליהנות מהספינה המפוארת ברמת חמישה כוכבים, הכוללת ארוחות גורמה ומופעי בידור.

ספינות החברה הגיעו עד כה לנמלי ישראל עם תיירים מחו"ל ולא התאפשרה עליית נוסעים ישראלים מנמלי הבית בישראל למסלולי שייט אלו. מדובר באופציה חדשה, המאפשרת לישראלים ליהנות מהפלגה היוצאת מישראל ומסתיימת ביוון ולשוב ארצה בטיסה.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "אנו שמחים על ההזדמנות למסלול הייחודי הזה עבור הישראלים ואנו מקווים כי בעתיד נמלי ישראל יהיו שער הכניסה לתיירות נכנסת ויוצאת. הפלגה זו היא הסנונית הראשונה להרחבת אפשרויות השייט לישראלים שגילו את עולם השייט התיירותי".

מסלול שייט היוצא ב-11.5.12 מנמל חיפה על האנייה Azamara Quest, יכלול: הגעה לפאפוס בקפריסין, רודוס, קושדסי, מיקונוס ופיראוס באתונה. מחיר לאדם בחדר זוגי כ- $ 1,906 .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: