אמריקן אקספרס: קידום ישראל כיעד תיירותי באמצעות מסע פרסום בינלאומי
אירית בטאט, סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס בישראל: "פעילויות דומות שבוצעו באמצעות אמריקן אקספרס במדינות אחרות יצרו גידול משמעותי במכירות בתי עסק שהשתתפו בפרויקט - נרשם גידול של 47% במחזור בתי העסק לעומת גידול של 11% בלבד בבתי עסק שלא חברו לתכנית".
אמריקן אקספרס העולמית, בשיתוף הנציגות המקומית, משיקה את קמפיין Discover Israel, קמפיין שנועד לקדם את ישראל כיעד תיירותי לקהל מחזיקי כרטיסי אמריקן אקספרס בעולם. הקמפיין הושק היום בארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, מכסיקו, יפן, ניו זילנד, נורבגיה, הולנד ועוד.
באמצעות הקמפיין תפנה אמריקן אקספרס העולמית למיליוני מחזיקי הכרטיס בהצעה לבקר בישראל במהלך החודשים אפריל - אוקטובר 2012 וליהנות מהטבות והצעות במגוון בתי עסק בקטגוריות שונות: נסיעות, תיירות ומסעדות וכן ליהנות מהטבות בפארקים, אטרקציות וכדומה.
אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס בישראל, ציינה כי: "פעילויות דומות שבוצעו באמצעות אמריקן אקספרס במדינות אחרות יצרו גידול משמעותי במכירות בתי עסק שהשתתפו בפרויקט - נרשם גידול של 47% במחזור בתי העסק לעומת גידול של 11% בלבד בבתי עסק שלא חברו לתכנית. יצוין עוד כי במהלך אפריל- יוני 2011 סכום ההכנסות מתיירות נכנסת לישראל היווה כשליש מההכנסות השנתיות, ואנו מתכננים השנה, באמצעות היוזמה של אמריקן אקספרס העולמית, להגדיל מחזורים אלו".
יותר מ- 70 בתי עסק מהשורה הראשונה נענו לפניית אמריקן אקספרס ויעניקו לתיירים הצעות בעלות ערך חווייתי וכספי. למשל : 15% הנחה בהילטון מלכת שבא, הנחות והטבות במלונות ממילא, יערות הכרמל ובראשית , רשת תכשיטי פדני , רשת מסעדות אל גאוצ'ו, 20% הנחה בימית ספארק המים, 30% בקייאקי כפר בלום ועוד.
במסגרת המבצע הועלה אתר אינטרנט ייעודי המכיל מידע על ישראל ומפרט את מכלול ההטבות מהן יוכלו ליהנות התיירים במהלך ביקורם.