אא

שיא בתיירות הנכנסת לישראל בחודשים ינואר-מרץ

נמשכת מגמת העלייה בתיירות הנכנסת לישראל. ברבעון הראשון לשנת 2012 [ינואר- מרץ] הגיעו מעל ל-752 אלף מבקרים, עלייה של 2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

Shutterstock Shutterstock
מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה המתפרסמים היום, עולה כי הרבעון הראשון של שנת 2012 הינו שיא כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל. בחודשי ינואר עד מרץ 2012 נרשם גידול של 2% בכניסת מבקרים לישראל לעומת התקופה המקבילה בשנת 2011, ועלייה של 1% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2010, שהיוותה את השיא הקודם בכניסת מבקרים לארץ. עוד עולה מהנתונים כי ברבעון הראשון לשנת 2012 נמשכת מגמת היציבות בכניסות תיירים לישראל – ומספרן עומד על 637,200 בדומה לחודש מרץ אשתקד.

בנוסף, בחודש מרץ 2012 נרשמו מעל ל- 41,000 כניסות של מבקרי יום לעומת כ-23,000 כניסות במרץ אשתקד, היינו עלייה של 78% בכניסות מבקרי היום לישראל. המציאות הגיאו-פוליטית במצרים בשנה שעברה, היא שהובילה ככל הנראה לירידה בכניסת מבקרי היום וכעת ניכרת מגמה של שיפור וחזרה לשגרה. עדות נוספת לכך ניתן למצוא בהכפלת מספר הכניסות שנרשמו דרך הגבול עם מצרים, בהשוואה למרץ 2011.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "מאמצי משרד התיירות לשיפור המוצר התיירותי ופעילויות השיווק הענפות ברחבי העולם, ממשיכות לשאת פרי כאשר המספרים מדברים בעד עצמם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: