אא

רפי שדה : "אילת מנמנמת ומי שצריך 'להרים' את האטרקציות זו העירייה"

כך מסר רפי שדה ל'פספורטניוז', לאחר שהודיע על עזיבת רשת פתאל. שדה מתכוון גם להתפטר בשבועות הקרובים מתפקיד יו"ר התאחדות המלונות באילת.

רפי שדה. צילום סיון פרג' רפי שדה. צילום סיון פרג'
המלונאי הוותיק, רפי שדה, לאחר שהודיע על עזיבת רשת פתאל, מתכוון גם להתפטר בתקופה הקרובה מתפקיד יו"ר התאחדות המלונות באילתו בו כיהן בהצלחה בארבע שנים האחרונות. שדה אמר ל'פספורטניוז' כי:"אם אני לא עוסק במלונאות באילת, אני לא יכול לייצג את האינטרסים של המלונות".

העיר אילת סובלת בחודשים האחרונים בירידה מהגעת תיירים לעיר, ולשדה יש הסבר וביקורת קשה על התנהלות עיריית אילת כלפי כל הקשור לתיירות בה.

שדה: "אילת סובלת מסטגנציה, שלא קרה בה מספיק בשנים האחרונות לצערי. לא חידשו מספיק באילת. מקום כמו אילת שיש לו תחרות מתמדת מול כל אתרי הנופש בעולם היה צריך להיות מתחדש ולהיות הרבה יותר מזמין לתיירים". שדה מפרט: "הטיילת שעדיין לא נראית כמו שצריך, רמת התחזוקה בעיר, רמת הפעילות בעיר, האטרקציות שבעיר, כל זה חסר. אני מאד מקווה שיהיו יזמים שירצו לקחת חלק מהדברים, ולפתח אותם". על עיריית אילת, אומר שדה: "יש מקום עצום שעיריית אילת תעשה דברים כגוף המוביל והציבורי של העיר אילת. אם יעשו את זה, אז אני מאמין שהדברים יוכלו להתקדם. העיר מנמנמת, ומה שקרה וזו אולי הבעיה הכי גדולה, אנחנו המלונאים יכולים להרים דברים יחסית קטנים, מי שצריך להרים את האטרקציות הגדולות זו הרשות, ולצערי היא רואה את זה קצת אחרת. אף רשת בתי מלון, לא יכולה לממן את הפעילות הגדולה והיקרה שצריך לבצע אותה".

האם הם לא רואים שעתידה של העיר תלוי בכך, כי המלונאות מחזיקה את העיר הזו?
"נכון מאד, ראש העיר והעירייה מצפים שהמלונאים ישאו בחלק ניכר מהנטל, והמלונאים לא מרוויחים מספיק כסף כדי לשאת בנטל הזה. יש בעיית הבנה של העירייה בתפקידה בתחום פיתוח העיר בתחום התיירות. בכל מקום בישראל, בת"א, העירייה מממנת את הפעילות החברתית, התרבותית, ירושלים, נתניה, עכו, כפר בלום, בכל מקום הרשות מטפלת בזה. באילת מצפים שהרשות תהיה חלק מכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: