אא

מתחם קבר הרמב"ם יעבור מתיחת פנים תיירותית בשווי מיליוני שקלים

ראש עיריית טבריה, זוהר עובד: "מתיחת פנים ושדרוג מתחם הרמב"ם תחייה את העיר טבריה גם ברמה הרוחנית. מתוכנן פרויקט שיהפוך את העיר טבריה וההשקעה במורשת שלה אור לגויים".

Shutterstock Shutterstock
מתחם קבר הרמב"ם יעבור בקרוב שדרוג משמעותי ומתיחת פנים תיירותית. ההחלטה על הפרויקט הצפוי התקבלה סופית לאחר ביקורו של ראה"מ, בנימין נתניהו במתחם הקבר לפני שלושה שבועות, עת קיים בטבריה ישיבת צוות השרים לקידום ענייני העיר.

ראש הממשלה קידם בברכה את רצונו של ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, לפיתוח מתחם הרמב"ם כחלק מהתכניות לשימור ופיתוח אתרי המורשת בעיר.

הפרויקט התיירותי והחינוכי הרווי בתכנים שייצא לדרך במתחם קבר הרמב"ם צפוי למשוך אליו מבקרים רבים אף יותר מכמות המבקרים הגדושה הפוקדת את הקבר מידי יום.

בין היתר, מתחם הקבר יקורה בזכוכיות ובהם אפקטים של שלהבת תלת מימד וקרן לייזר שתצא מתוכה ותתנשא לגובה של 25 ק"מ. קרן לייזר בה יוכלו להבחין ממרחק של עשרות ק"מ.

ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, שקיים השבוע מספר ישיבות משמעותיות שיקדמו את הפרויקט אמר: "מתיחת פנים ושדרוג מתחם הרמב"ם תחייה את העיר טבריה גם ברמה הרוחנית. מתוכנן פרויקט שיהפוך את העיר טבריה וההשקעה במורשת שלה אור לגויים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: