אא

קמפיין חדש למלון U קורל ביץ' קלאב אילת

הקמפיין שעלה אתמול בערב, מציג את התסכול התורכי מכך שהישראלים נוטשים את מלונותיהם בעקבות השקתו של מלון בקונספט הכל כלול Ultra באילת.

Shutterstock Shutterstock
רשת פתאל מתכוננת לקיץ ועולה בקמפיין מיוחד למלון " U coral beach club" - מלון בקונספט "אולטרה – קלאב".

U coral beach club נפתח באופן חלקי כבר בפסח והחל מהחודש פועל בתפוסה מלאה. 

הרשת השקיעה מעל ל- 20 מליון ₪ בשיפוץ המלון, הנמצא בבעלות עופר נכסים. השיפוץ כלל חידוש השטחים הציבוריים, 165 חדרי המלון, לובי ושדרוג החוף. המלון ישווק במחיר ממוצע של כ- 1400 ₪ ללילה, לחדר זוגי .

דוד פתאל, בעלים של רשת פתאל, ציין: "הקורל ביץ' הוא מותג חזק בפני עצמו ואני מאמין שיחד עם הקונספט המיוחד שבנינו נוכל לשמר את מעמדו כאחד הקלאבים המועדפים על התיירים הישראלים והזרים כאחד".

U coral beach club מוצג לציבור באמצעות קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 2.5 מליון ש"ח ובו מוצג בצורה הומוריסטית מנהל מלון תורכי ה"מתוסכל" מכך שהישראלים נוטשים אותו בעקבות השקתו של קונספט מתחרה באילת.

לצורך צילומי הקמפיין הובא במיוחד שחקן-זמר מתורכיה בשם מייקל חלפי שאף כתב את מילות השיר לסרטון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: