אא

רפי שדה מדבר על הכל

אל תחמיצו את הגיליון החדש של 'פספורט' הכולל ראיון בלעדי עם רפי שדה, המנכ"ל הפורש של רשת פתאל, שמדבר בפתיחות גדולה בין היתר על ליאור רביב: "הוא לא האיש שהייתי בוחר כחבר" ועל העזיבה את רשת פתאל: "לא היה מקום לשני אנשים דומיננטיים".

Shutterstock Shutterstock
אל תחמיצו את הגיליון החדש של עיתון 'פספורט'. בגיליון החדש המתפרסם היום, מופיע ראיון מיוחד עם רפי שדה, המנכ"ל העוזב של רשת פתאל, שמדבר בפתיחות גדולה.

על עזיבת פתאל אומר, שדה: "דוד מנהל מוכשר והיה שם מאד צפוף למעלה. לא צריך שני אנשים ברמה שלנו. אין ספק מי היה צריך לפנות את המקום. זה היה פשוט מיותר, החברה לא הייתה זקוקה לי. הגעתי למסקנה ושיתפתי את דוד בהרגשות שהיו לי".

על עזיבת רשת ישרוטל אחרי כמעט 26 שנה, והתנהלות משפחת לואיס כלפיו, אומר שדה: "אני לא חושב שהם נהגו בצורה חברית. הדברים האלה קורים. אני לא נושא בליבי טינה, בטח שלא למר לואיס, שלצערי כבר לא איתנו".

על מחליפו ליאור רביב מנכ"ל רשת ישרוטל, אומר שדה: "הוא לא האיש שהייתי בוחר כחבר. כל אחד, בסופו של דבר צריך לעשות מה שטוב לו. כל אחד צריך לחיות עם עצמו. אני שלם עם עצמי, מתאר לעצמי שליאור שלם עם עצמו. זה בסדר. אני לא הייתי נוהג כפי שהוא נהג".

על מחליפו, ראובן אלקס ברשת פתאל, אומר שדה כי: "אינני מכיר אותו כאיש מקצוע. אני מכיר אותו כאדם, כקולגה בהתאחדות המלונות. אדם מאד מאד נעים, אני שומע ועקבתי אחר רשת רימונים שגדלה והתפתחה. מהתאחדות המלונות שהכרתי אותו, הוא עושה רושם מצוין. עבד גם בנסיכה. בטח ראה הרבה דברים. הוא בא מרקע אחר, ויכול להביא הרבה דברים טובים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: