אא

סדנת דיאטה ים תיכונית באחוזת יערות הכרמל

בסדנה יתקיימו פגישות אישיות והרצאה קבוצתית עם הדיאטנית הקלינית של האחוזה, יתקיים שיעור בישול, האורחים ייהנו מארוחות גורמה של שף האחוזה אמיר כלפון ע"פ עקרונות הדיאטה הים תיכונית, תבוצע פעילות גופנית ועוד.

Shutterstock Shutterstock
באחוזת יערות הכרמל תתקיים סדנת דיאטה ים תיכונית, המבוססת על תפריט מארצות אגן הים התיכון. הסדנה תתקיים בימים א'-ד', 13-16 במאי.

במסגרת הסדנה, שתתקיים בניהולה המקצועי של הדיאטנית הקלינית של האחוזה, שירה סולו, ובליוויה של מיכל אמיר, שהינה מומחית לתזונה טבעית, יתקיימו פגישות אישיות והרצאה קבוצתית עם הדיאטנית הקלינית של האחוזה, יתקיים שיעור בישול, האורחים ייהנו מארוחות גורמה של שף האחוזה אמיר כלפון ע"פ עקרונות הדיאטה הים תיכונית, תבוצע פעילות גופנית ועוד.

הדיאטה הים תיכונית מתבססת על הרגלי תזונה שהיו נהוגים בדרום איטליה, יוון וכרתים, בהם נמצא כי תוחלת החיים היא מהגבוהות בעולם, ושכיחות התחלואה במחלות לב וסרטן נמוכה ביותר.

מחקרים רבים הוכיחו שהדיאטה הים תיכונית מומלצת ביותר להורדה במשקל ולשמירה על המשקל לאורך זמן; וכן מפחיתה את הסיכון למחלות לב, סרטן ועוד.

עקרונות הדיאטה הים תיכונית מתבססים על אכילת מזונות טריים וטבעיים – ירקות ופירות, דגנים מלאים, שומנים שמקורם מהצומח, דגים, צריכה מתונה של מוצרי חלב ; וצריכה נמוכה של בשר, ביצים וסוכר. כל זאת בשילוב עם פעילות גופנית.

מחיר הסדנה, לזוג, ל-3 לילות, על בסיס פנסיון מלא, הינו החל מ-4,990 ₪. האירוח כולל השתתפות בכל אירועי ומפגשי הסדנה ושימוש בכל מתקני האחוזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: