אא

ד"ר ולדימיר שקלאר מונה למנכ"ל החברה לפיתוח מזרח ירושלים

ד"ר שקלאר מילא מגוון תפקידים ציבורים וניהוליים ביניהם שימש כממונה על פרויקטים מיוחדים בעיריית ירושלים, כיהן כיועץ ראש העיר לענייני קליטה, ניהל את רשות הספורט העירונית בירושלים והיה יו"ר מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים וחבר מליאת הועד האולימפי בישראל.

Shutterstock Shutterstock
ד"ר ולדימיר שקלאר מונה היום למנכ"ל החברה לפיתוח מזרח ירושלים . החברה לפיתוח מזרח ירושלים נמצאת בבעלות משותפת של ממשלת ישראל, באמצעות משרד התיירות, ועיריית ירושלים. המינוי כפוף לאישור הועדה לבדיקת מינויים ברשות החברות הממשלתיות.

ד"ר שקלאר מילא מגוון תפקידים ציבורים וניהוליים ביניהם שימש כממונה על פרויקטים מיוחדים בעיריית ירושלים, במסגרת תפקיד זה עסק בקידום התיירות הנכנסת ממדינות חבר העמים. כיהן כיועץ ראש העיר לענייני קליטה, ניהל את רשות הספורט העירונית בירושלים והיה יו"ר מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים וחבר מליאת הועד האולימפי בישראל. שקלאר הוא בעל תואר דוקטור בתחום המנהל הציבורי מהמכון הארצי למחקר במוסקבה.

החברה לפיתוח מזרח ירושלים הוקמה ב- 1966, במטרה לפתח ולשקם את מזרח ירושלים דאז שכלל את אזור שכונות ימין משה וממילא, בגבול שביתת הנשק עם ממלכת ירדן. החברה מבצעת פעילויות שונות עבור גופים ציבוריים כגון תחזוקת מתחם העיר העתיקה, ניקיון העיר העתיקה, תחזוקה וניהול אתרים כמו טיילת החומות, הגן הארכיאולוגי ירושלים - מרכז דוידסון, מערת צדקיהו, הכיכר הרומית בשער שכם ועוד.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בירך על בחירתו של שקלאר: "המנכ"ל הפורש משאיר חברה במצב מצוין, ובטוחני כי שיתוף הפעולה עם עיריית ירושלים יביא למימוש מטרות החברה. בטוחני כי מינוי של שקלאר, בעל השכלה וניסיון רלוונטיים לתחומי פעילות החברה, יצעיד אותה קדימה". בנוסף לדברי הברכה, שיבח שר התיירות את פעילותה של יו"ר הדירקטוריון, אורלי יחזקאל, שנכנסה לתפקידה באוגוסט 2011, לאחר 6 שנים בהן התנהלה החברה ללא יו"ר מכהן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: