אא

האם התיירים הגרמנים יחזרו הקיץ ליוון?

ענקי התיירות הגרמניים טואי ותומאס קוק, מציעים הנחות לנופשים ביוון. ההנחות באות על מנת להחזיר את הנופשים הגרמניים ליוון, לאחר שהמחאות של האזרחים היוונים, עקב המשבר הכלכלי, כוונו כנגד ממשלת גרמניה והעם הגרמני.

Shutterstock Shutterstock
ענקי התיירות האירופאים שבסיסם בגרמניה, יצאו כל אחד בנפרד במבצעים שמטרתם להחזיר את אמון הנופשים הגרמניים ביעד התיירות יוון. איי יוון היו במשך שנים רבות ביחד עם ספרד וטורקיה יעדי הנופש המועדפים של הנופשים הגרמניים בקיץ.

מצב זה השתנה, לאור המחאות האנטי-גרמניות והרגשות הגואים כנגד גרמנים באשר הם, לאור עמדת גרמניה בטיפול במשבר הכלכלי החריף ביותר שיוון ידעה מעודה.

תאגיד התיירות תומאס קוק, מציע דרך חברת התעופה שבבעלותו – קונדור הנחה של 50 אירו על כל כרטיסי טיסה לכל אחד מיעדי הנופש ביוון אליה טסה החברה. החברה מפעילה 70 טיסות שבועיות מגרמניה לאיי יוון ולעריה. מחיר כרטיסי הטיסה נע בין 109 אירו עד 179 אירו לכיוון, תלוי ביעד ובתאריכי הטיסות.

בתאגיד טואי אשר דיווח בחודש שעבר שההזמנות העתידיות ליוון ירדו בשליש לעומת אותה התקופה בשנה הקודמת, הורידו את מחירי החבילות ליוון בכעשרה אחוזים כתוצאה מירידת המחירים ביוון.

את ההוזלה העביר התאגיד ישירות ללקוחות וזאת על מנת לעודד את התיירים הגרמניים לשוב ולהזמין חבילות נופש ביוון.

לדברי דוברים של טואי המאמצים הללו מתחילים להניב פירות ובשבועות האחרונים ניכרת התאוששות במצבת ההזמנות של החברה ביוון.

יש לציין שהתיירים הגרמנים הינם אחד מעמודי התווך של התיירות ביוון וחברות התיירות הגרמניות הגדולות מחזיקות בתי מלון, כפרי נופש וחברות תיירות ביוון.

מעניין יהיה לראות אם באמת התיירים הגרמניים ישתכנעו וישובו לאיי יוון בהמוניהם ובפרט מהזווית של התיירות מישראל. בשנה שעברה ניצלו הצ'רטריסטים הישראלים את המצב ביוון על מנת לקבל מהמלונאים היוונים הצעות משתלמות, שהביאו מאות אלפי ישראלים לנפוש במדינת האיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: