אא

50 מיליון תיירים ביקרו בניו יורק בשנה האחרונה  

ראש עיריית ניו יורק וחברת NYC&COMPANY הודיעו כי לאחר שבירת שיא כניסת התיירים בשנה שעברה שעמד על 50 מיליון תיירים, היעד החדש הינו 55 מיליון תיירים מידי שנה עד שנת 2015 והיעד הנוסף הינו הפקת 70 מיליארד דולר מתעשיית התיירות עד שנת 2015. ראש העיר: "העיר ניו יורק ממשיכה לעבוד קשה, על מנת להישאר כיעד מועדף עבור מבקרים מכל רחבי העולם".



ראש העיר מייקל בלומברג ו - NYC & Company הודיעו היום כי ניו יורק הציבה לעצמה מטרה חדשה להפקת 70 מיליארד דולר מתיירות עד שנת 2015. בהתבסס על מטרה זו, כדי למשוך 55 מיליון מבקרים בתקופה זו NYC & Company - ממשיכה להרחיב מאמציה, עם דגש מיוחד על משיכת מבקרים בינלאומיים, המהווים 50 אחוזים מהרווחים מתיירות ישירה.

בהתבסס על תוכניות חדשות, מעריכים כי בנוסף להגדלת ההשפעה הכלכלית על פני חמשת הרבעים, תעשיית התיירות גם תתרום לרווחים של העיר - 45 מיליארד דולר ותוסיף 30,000 מקומות עבודה חדשים בשוק העבודה של העיר עד שנת 2015 ותביא לתעשיית התיירות, למעלה מ -350,000 מקומות עבודה בכל חמשת הרבעים.

"ההודעה של היום היא עוד תזכורת לכך שהתיירות מהווה תפקיד חשוב בניו יורק", אמר ראש העיר מייקל בלומברג. "כל אורח שמגיע לעיר שלנו וכל דולר שהוא מוציא, חשוב ומשפיע באופן קריטי על הכלכלה שלנו . לאחר שבשנה שעברה שברנו שיא של 50 מיליון מבקרים והגדרת מאמצינו למשוך 55 מיליון מבקרים בשנה עד שנת 2015, העיר ניו יורק ממשיכה לעבוד קשה, על מנת להישאר כיעד מועדף עבור מבקרים מכל רחבי העולם. "

הדברים נמסרו במסגרת יריד התיירות 'פאו וואו'.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: