אא

הסיטונאים: ״יוון צפויה להיות מוקד תיירות נופש לישראלים בקיץ הקרוב״

היום, מוסף מיוחד של עיתון פספורט על יוון ובו - הסיטונאים נערכים לקיץ. עמי כהן מקווי מחופשה ויורם מוטעי, מנכ״ל קשרי תעופה, צופים עליה ניכרת בביקושים ולעומתם אייל קשדן, מנכ״ל השטיח המעופף, סבור שלמרות העליה הצפויה, עדיין יוון אינה תחליף לתורכיה.

Shutterstock Shutterstock

האיים היוונים ויוון צפויים להיות במוקד תיירות הנופש של הישראלים בקיץ הקרוב. הסיטונאים כבר נערכים לכך עם חבילות מיוחדות.

אייל קשדן, מנכ"ל 'השטיח המעופף', צופה ביקושים גדולים ליוון גם העונה, אך אומר דברים מאד מעניינים בהקשר לתחליף הטורקי: "אין ספק שיוון עם המחירים האטרקטיביים שלה, השמש המדהימה, החופים היפים תהיה יעד מעודף גם השנה על הנופשים הישראלים, אבל היא לא מסוגלת לתת תחליף רציני וראוי לקלאבים הטורקיים".

קשדן מפרט כי: "בתי המלון פחות מפוארים, הכל כלול לא ממש הכל כלול, אבל נותנת מענה הולם במחיר הולם. לאיים היוונים ההיצע הולך וגדל, השנה גם קורפו תזכה לביקוש, גם סלוניקי עם חופים יפים. כאשר רודוס, כרתים וקוס, היעדים הקלאסיים, ימשיכו לככב".

עמי כהן, מנכ"ל קווי חופשה, אומר לקראת העונה היוונית: "יוון תהיה השנה מאד חזקה ואטרקטיבית. מבחינת רמות מחיר, הם יהיו קרובות לאלה של שנה שעברה. מצד אחד מחירי הטיסות עלו בגלל עליית מחירי הדלק, אך מצד שני בגלל המצב הכלכלי ביוון זה יאפשר לקבל מחירים טובים יותר בבתי המלון. אנחנו ממליצים לא לחכות לשנייה האחרונה, ואז לא לקבל את החדר במלון שרוצים. יש כבר הזמנות יפות ליולי-אוגוסט".

האם יוון תהיה תחליף לטורקיה?
"יוון תמשיך להיות תחליף לטורקיה, אנחנו לא צופים התנפלות של ישראלים על טורקיה. יהיו טיסות לטורקיה כמו בשנה שעברה בעיקר באוגוסט, ישראלים שפחות חוששים מטורקיה. אני חושב שיהיה גידול בביקוש ליוון, כי מי שנסע בשנה שעברה חזר מרוצה, ואנשים התרגלו לשינוי במנטליות, והשינוי באופי של הנופש, ולא חוזרים מאוכזבים. היוונים מתאימים את עצמם יותר ויותר למנטליות הישראלית עם בסיס הכל כלול, שלפני שנתיים היה קשה להשיג כאלה מלונות".

יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה מעריך כי:"גם השנה יהיה גידול בביקוש ליוון, אנחנו רואים זאת בביקושים ובהערכות המתאימה. אנו בקשרי תעופה נערכנו עם מלונות בלעדיים כדי לתת מענה לביקושים אלה".

בגיליון החדש של עיתון 'פספורט' היוצא היום, מתפרסם מוסף ענק ליוון, עם שלל ההצעות של הסיטונאים השונים וכתבות מיוחדות. אל תחמיצו את מוסף יוון.


 



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: