אא

" שנת צרפת " של חברת אופקים הושקה בבית השגריר הצרפתי

באירוע נכחו פרופסור דניאל רואש , נשיא לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת , עמוס רון, יו"ר לשכת המסחר ישראל-צרפת , לורן רומאני מנכ"ל ATOUT FRANCE , עופר גת , סמנכ"ל מכירות עולמי בחברת 'אל-על' שנתנה חסות לאירוע , בכירים בחברת 'אל-על', נציגים של שגרירות צרפת בישראל ועוד.

Shutterstock Shutterstock

חברת 'אופקים נסיעות ותיירות' השיקה הערב  את 'שנת צרפת' בחברה. האירוע, שנערך בשיתוף עם לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת, התקיים ביפו, בחסותו ובמעונו הפרטי של שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו .

 חברת 'אופקים', החלה לפני כשנתיים, לשלב במכלול פעילויותיה השנתיות, התמקדות ביעד תיירות שנתי, שבו משקיעה החברה מאמצי שיווק ומכירה מוגברים במיוחד.
יעדי השנים הקודמות היו איטליה וספרד והוכתרו לדברי ראשי החברה בהצלחה מרובה .
באירוע ההשקה נכחו פרופסור דניאל רואש נשיא לשכת המסחר והתעשייה ישראל-צרפת, עמוס רון, יו"ר לשכת המסחר ישראל-צרפת,  לורן רומאני מנכ"ל ATOUT FRANCE,  עופר גת, סמנכ"ל מכירות עולמי בחברת 'אל-על' שהשתתפה בחסות לאירוע, בכירים בחברת 'אל-על', נציגים בכירים של שגרירות צרפת בישראל וחברים בכירים בלשכת המסחר.

"סיבות מגוונות הביאו אותנו לבחור בצרפת כיעד המרכזי שלנו ל- 2012-2013" מסבירה עידית פדן, מנכ"ל חברת 'אופקים'. "צרפת היא ארץ יפייפיה , מרחביה ונופיה המגוונים של הארץ המדהימה הזו 'מפתים' את התייר לבקר בה שוב ושוב ולגלות את מה שטרם נחשף לעיניו ; יש כאן היסטוריה, יש כאן תרבות, יש כאן ארכיטקטורה מהיפות בעולם, אוכל ויינות מדהימים, נופים מגוונים שבתוכם רכסי הרים כמו האלפים בדרום מזרח או רכז הפירנאים בדרום מערב, חופי הריביירה, נהרות שוצפים ועוד לא אמרנו כלום על העיצוב והשיק הצרפת י " אומרת פדן .

"צרפת היא יעד קרוב יחסית לישראל מה שמקל על מהירי החלטה לעשות "קפיצה קטנה" לפריז או לעיר אחרת כדי לראות תערוכה, להשתתף בפסטיבל יין, אופנה או שוקולד או סתם כדי להתענג על מה שנוהגים לכנות האספרי הצרפתי.
בשנים האחרונות התחממו מאד היחסים בין ישראל לצרפת ועקב כך העמיקו קשרי התיירות בין המדינות. רק לאחרונה ביקרה בארץ משלחת מטעם משרד התיירות הצרפתי שבדקה אפשרויות לפיתוח ולהעמקה של קשרי התיירות הקיימים בין ישראל לצרפת" מדגישה פדן.

"80 מיליון התיירים המבקרים בצרפת מדי שנה בשנה מעמידים אותה במקום השני בעולם בשיעורי התיירות הנכנסת.
מספר הישראלים המבקרים בצרפת מגיע לכ-400,000 בשנה ומהווה 8% מכלל הישראלים היוצאים לחו"ל בפרק זמן זה. הרוב המכריע של הישראלים נוסע לפריז ורבים מהם חוזרים אליה שוב ושוב, כי פריז יודעת להמציא את עצמה בכל פעם מחדש. עם זאת, אנו נציע לישראלים לבקר במחוזות המוכרים להם פחות כמו: נורמנדי, אלזס ומרסיי שב-2013 תכהן כבירת התרבות של אירופה " אומרת פדן.

פעילות 'אופקים' במהלך שנת צרפת היא שילוב של תכנים עם שיווק ומכירה של מוצרי תיירות המתאימים לסוגי אוכלוסייה שונים ובהתאם לעונות השנה. כל אלה משובצים בזירות המרכזיות של החברה, באתר האינטרנט http://www.ofakim.co.il/ והפייסבוק שלה.
באתר 'אופקים' פועל כבר עתה אתר משנה – מגלים אופקים בצרפת. זהו אתר תוכן הכולל גם טיפים, מפות ורשמים למתעניינים בצרפת.
בנוסף, הפיקה 'אופקים' חוברת מיוחדת 'מגלים אופקים בצרפת' ובה הצעות לטיולים, רשימת אירועים מרכזיים בצרפת ל-2012-2013 ועוד.

במסגרת שנת צרפת, מציעה חברת 'אופקים נסיעות ותיירות' מגוון רחב של טיולים מאורגנים, טיולים למשפחות, חבילות נופש, חבילות טוס וסע, כרטיסים למופעי ספורט, תרבות ובידור.


 


 


 


   עופר גת הערב באירוע ההשקה


 



          עדית פדן ,מנכ"ל חברת אופקים




 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: