אא

מבצע "הנוסע הסמוי" של סנורמה יוצא לדרך

חברת סנורמה יוצאת במבצע סקר נוסע סמוי בקרב סוכני הנסיעות. מטרת המבצע לבדוק את נתוני שיווק מוצרי החברה ללקוחות פוטנציאלים, עם דגש על מוצר שיט למשפחות. סוכנים שיצטיינו במהלך המבצע יזכו בפרס מידי וישתתפו בהגרלת פרס יוקרתי.

Shutterstock Shutterstock
חברת סנורמה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל למעלה מ-15 שנה, יוצאת בחודש מאי במבצע "נוסע סמוי" בקרב סוכני הנסיעות, המשווקים את מוצרי החברה בישראל.

מטרת המבצע לבדוק את נתוני שיווק מוצרי החברה ללקוחות פוטנציאלים, עם דגש על מוצר שיט למשפחות. סוכני הנסיעות והמשווקים של מוצרי החברה יזכו לביקורים מפתיעים של נוסעים סמויים במהלך החודש הקרוב.

סוכני הנסיעות, שיצטיינו במהלך המבצע בהצעת מוצרי סנורמה ללקוח, בהתאמה לדרישותיו, יזכו בפרס מידי ובנוסף בסיום המבצע יוגרל פרס יוקרתי בין כל הזוכים.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "אנו שמחים על ההזדמנות לבחון ולתגמל בשטח את עבודתם של סוכני הנסיעות עם המוצרים שלנו. יתר על כך, אנחנו שמחים לתת בחזרה לסוכנים שבשטח ומקדמים את המוצרים שלנו בצורה הטובה ביותר מול הקהל הישראלי".

בשנת 2011 חל גידול משמעותי בפלח שוק הפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים. מדובר בגידול של כ-30% בהפלגות חופשה של ישראלים, היוצאות מנמלים שונים ברחבי העולם. לדברי שנבל, הגידול נובע משינוי בהרגלי חופשות המשפחה הישראלית, המעדיפה חופשה לכל גיל בה הכל כלול. "שוק ההפלגות הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2011 הסתכם, כך אנו מעריכים, ב-35 אלף הפלגות בהשוואה ל-25 אלף בלבד בשנת 2010", אומר שנבל.

הסיבה העיקרית לגידול בפלח השוק של שייט נופש היא כי מדובר בנופש מושלם לכל המשפחה, ומרבית ההפלגות מציעות פעילויות לכל הגילאים ובשיטת הכל כלול. ובנוסף, הביקוש בשוק הנופש הישראלי נחלק לפי עונות ויעדים, בעוד בחורף היעדים הפופולאריים הם ההפלגות לקריביים, בקיץ ובעונות החגים ההעדפה היא להפלגות בים התיכון ובאירופה. מחירי ההפלגות מתחילים בכ-100 דולר ליום, תלוי ביעד, במספר הימים ובסוג הספינה. מעטים יודעים כי המחיר עולה ככל שקרב תאריך ההפלגה ולכן הסוכנים ממליצים לבצע הזמנות מוקדם ככל האפשר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: