אא

'הקופסא הכחולה' של קק"ל חוזרת

'קופסאות כחולות' של קק"ל מוצבות בימים אלה בדלפקי הקבלה ב-12 מלונות ישרוטל. בכך חזרה, בפעם הראשונה, לאחר כמה עשורים, המסורת של תרומה למען פיתוח ארץ ישראל באמצעות הקופסה הכחולה.

| |

'קופסאות כחולות' של קק"ל מוצבות בימים אלה בדלפקי הקבלה ב-12 מלונות ישרוטל. בכך חזרה, בפעם הראשונה, לאחר כמה עשורים, המסורת של תרומה למען פיתוח ארץ ישראל באמצעות הקופסה הכחולה. הצבתן של הקופסאות הכחולות ב-12 מלונות הרשת בארץ היא פרי יוזמתו של מנכ"ל רשת ישרוטל, רפי שדה, כחלק מתרומת הרשת לקהילה ולהגנה על הסביבה: "כאשר אנו מציינים 60 שנה להקמת המדינה ישרוטל החליטה להחזיר מסורת עטרה ליושנה, ולחזק את הקשר של אורחינו ועובדינו עם המולדת, הקהילה והסביבה", ציין רפי שדה מנכ"ל מלונות ישרוטל.


היוזמה כבר זוכה להיענות מצד אורחי ועובדי המלון, וכספים ראשונים מועברים בימים אלה לידי קרן קיימת לישראל. אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל: "החזרתה של הקופסא היא יוזמה מבורכת, שכן הקופסא היא סמל המאמץ לפיתוח אדמת הארץ, נטיעת יערות, הכשרת קרקע לחקלאות ולהתיישבות, הקמת מאגרי מים ומניעת התחממות כדור הארץ. זהו סמל הקשר בין האדם לארצו". יוזמת ישרוטל מצטרפת ליוזמה שנרקמת בימים אלו, ולפיה יוחזרו הקופסאות הכחולות למוסדות החינוך. בתמונה: ארוחת במלון ישרוטל המלך שלמה באילת תורמת לקופסא הכחולה. צילום: מרסלו - אילת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: