אא

קשרי תעופה רשמה רווח של 2.33 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של השנה

ברבעון השלישי רשמה החברה רווח של 2.6 מיליון דולר לעומת 3.042 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. יורם מוטעי, מנכ"ל קשרי תעופה: "דווקא היחסים הטובים שיש לנו עם הסוכנים עזרו לנו למכור בצורה יפה את המושבים".

Shutterstock Shutterstock
על רקע המצב הלא סימפטי בשוק התיירות פרסמה חברת "קשרי תעופה" את דוחותיה לתשעת החודשים הראשונים של השנה, שמראים שבסך הכל יש לה שנה טובה. למרות ירידה ברווח הנקי, הרי שהחברה בראשות המנכ"ל, יורם מוטעי, פרסמה דוחות די טובים מבחינתה.

על פי הדוחות רשמה החברה רווח נקי של 2.33 מיליון דולר לתשעת החודשים הראשונים של השנה לעומת 3.351 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי, רשמה קשרי תעופה רווח של 2.683 מיליון דולר לעומת 3.042 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה שעברה.

על פי הדוחות, בתשעת החודשים הראשונים של השנה, עלה סעיף ההכנסות ממכירות ושרותים, ל- 122.897 מיליון דולר לעומת 100.477 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ועלות המכירות והשרותים עלתה ל- 111.852 מיליון דולר לעומת 90.496 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בעקבות הרווח שהוצג יהנו בעלי המניות מחלוקת דיבידנדים בשווי של 1.4 מיליון דולר, זאת עפ"י החלטת דירקטוריון החברה ביום חמישי החולף.

מנכ"ל קשרי תעופה, יורם מוטעי, הגיב לתוצאות: "עברנו שנה לא קלה, עם עליות מחירי הדלק וירידה משמעותית בשער הדולר, והשכלנו להתמודד עם האתגרים האלה ולצאת עם רווחיות נאותה. השנה היה עודף קיבולת בשוק, ודווקא היחסים הטובים שיש לנו עם הסוכנים עזרו לנו למכור בצורה יפה את המושבים. ב-2008 יש גידול בקשרי תעופה, גידול במכירה על ידי סוכני הנסיעות. המדיניות ללכת עם הסוכנים הוכיחה את עצמה. המדיניות לייצר ולשווק כמות גדולה של מוצרים, ולא רק את המוצרים הקלאסיים שהיו תמיד. כך הגענו לקהל רחב ומגוון, הן מבחינת הדרישות התיירותיות והן מבחינת היקף החבילה מהבחינה הכספית".

כמו כן הוחלט בקשרי תעופה לסיים את ההתקשרות עם "שכר תור", עקב אי הצלחת הפעילות. "שכר תור" תחזיר לחברה את המניות שהוקצו לה בחברת הוטלינקס, שדרכה התבצעה הפעילות. כמו כן תסיים "קשרי תעופה" את הסכם שיתוף הפעולה עם מלונות אפריקה ישראל, אשר נחתם לפני שנה, לאחר שנבחנו מספר פרויקטים מלונאים בחו"ל ואף אחד מהם לא הגיע לכדי השקעה משותפת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: