אא

דוד פתאל: אנו שוקלים להנפיק את הרשת באירופה

הבעלים של רשת מלונות פתאל התראיין לרשת רויטרס, וסיפר על כך שהחליט לא להנפיק את הרשת בבורסה בישראל, אך עתיד לעשות זאת באירופה. פתאל מספר על מו"מ להגדיל את מספר המלונות של הרשת באירופה.

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל הבעלים של רשת פתאל, אומר כי החליט לא להנפיק את הרשת בבורסה בת"א, אך שוקל לעשות את ההנפקה בבורסה באירופה. פתאל התראיין לרשת רויטרס ומציין כי הרגולטור לא מאפשר להם להתפתח באזורי תיירות מסויימים, וברשת שוקלים להתפתח באזורים כמו ירושלים ות"א בהם הרגולציה לא מונעת הקמת מלונות נוספים.

פתאל אומר בראיון לרויטרס, כי הוא מצפה לגידול משמעותי במספר מלונות הרשת באירופה: "אנו עובדים ב-2012 על מספר עסקאות באירופה, אחת מהן גדולה מאד וקשורה להרבה מלונות במערב אירופה".

פתאל מדגיש שהעסקאות עדיין לא נסגרו.

פתאל אומר שהרווח שלו גדל ב-10% בשנה, וצופה לממן את הפיתוח העסקי של רשת לאונרדו באירופה בעזרת הלוואות בנקאיות ומהרווחים של רשת בתי המלון.

פתאל אומר בראיון לרויטרס על המצב הביטחוני בישראל כי: "אם הדברים ימשכו כמו בשלוש השנים האחרונות, למרות שאין שלום אבל יש שקט, זה בסדר. אבל אני מאד מוטרד מכך שדברים עלולים להתדרדר עם יהיה פיגוע טרור בירושלים או בת"א, זה עשוי להיות מאד רע בשבילנו, ואם תהיה מלחמה עם אירן, אפילו המדינות השכנות עלולות להיות ניזוקות באופן משמעותי בתחום התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: