לופטהנזה וסוויס חזרו בהן מההתחייבות לגביית דמי ביטול
בעקבות הוראת הממונה על ההגבלים העסקיים חזרו בהן החברות מהבטחתן לגביית דמי טיפול. יחד עם זאת מבהירים בחברות כי הם בכל מקרה יגבו דמי טיפול מהנוסעים שירכשו ישירות דרכם את כרטיסי הטיסה.
Shutterstock
הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, ניפצה למעשה את ההסכם שהושג בין התאחדות סוכני הנסיעות לחברות התעופה לופטהנזה וסוויס. בעקבות הוראת הממונה, חזרו בהן החברות לופטהנזה וסוויס מההתחייבות לגביית דמי טיפול לתקופה של שלוש שנים מתחילת חודש ינואר 2009, כאשר החברות יעברו לעמלה של 0%.
בחברות ציינו כי למרות הכל, הן תגבנה דמי טיפול מהנוסעים שירכשו דרכן כרטיסים באופן ישיר כפי שהודיעו עוד לפני שהושגו ההבנות עם התאחדות סוכני הנסיעות.
בעיקרון כפי הנראה החברות אכן יגבו דמי טיפול, אך כעת סוכני הנסיעות תלויים בחסדיהן של החברות שלא יתעוררו בוקר אחד ויחליטו שאין יותר דמי טיפול, והסוכנים לא מעניינים אותם.
בחברות ציינו כי למרות הכל, הן תגבנה דמי טיפול מהנוסעים שירכשו דרכן כרטיסים באופן ישיר כפי שהודיעו עוד לפני שהושגו ההבנות עם התאחדות סוכני הנסיעות.
בעיקרון כפי הנראה החברות אכן יגבו דמי טיפול, אך כעת סוכני הנסיעות תלויים בחסדיהן של החברות שלא יתעוררו בוקר אחד ויחליטו שאין יותר דמי טיפול, והסוכנים לא מעניינים אותם.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}