אא

משרד התיירות מארח השבוע משלחת כמרים מובילה מברזיל

המנהיגים, שעומדים בראש קהילות, שמונות עשרות ומאות אלפי מאמינים, נפגשו אמש עם שר התיירות ואישים מובילים מהקהילה הנוצרית בארץ.

Shutterstock Shutterstock

משרד התיירות מארח השבוע משלחת כמרים מובילה מברזיל. המשלחת כוללת 18 כמרים, אוונגליים וקתוליים, מרחבי המדינה אשר מנהיגים קהילות המונות עשרות עד מאות אלפי מאמינים. זוהי הפעם הראשונה שמתארחת בישראל משלחת בהיקף וסדר גודל זה.

המשלחת מסיירת בין היתר ביפו העתיקה, קיסריה, הר תבור, טבריה והכנרת, נצרת, ים המלח וירושלים. אמש, יום רביעי, ה-9.5, נפגשה המשלחת עם שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב.

ברזיל היא מדינת מקור חשובה במיוחד שכן מדובר בכלכלה צומחת ומתפתחת, בעלת פוטנציאל תיירותי אדיר. בשנת 2011 הגיעו כ- 57 אלף תיירים מברזיל לישראל - עלייה של כ-9% בהשוואה לשנת 2010. מרבית אזרחי ברזיל נמנים על מאמיני הדת הנוצרית, כאשר %43 מהתיירים המגיעים מהמדינה לארץ הקודש, מגיעים מסיבות דתיות ולמטרות צליינות.

מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, שב אמש מסיור בברזיל. במהלך הסיור התרשם מהפוטנציאל התיירותי ופיקח על פתיחתה של לשכת התיירות בסאו פאולו, בראשותה של סוזן קלגסבורן, שמונתה זה מכבר לתפקיד מנהלת הלשכה. כמו כן נפגש המנכ"ל עם נציגי חברות תעופה, סיטונאי תיירות מובילים, מובילי דעת קהל נוצריים ועיתונאים. בעונת הסתיו 2012 צפוי לצאת בברזיל קמפיין חדש של משרד התיירות, כאשר סך ההשקעה בתחום השיווק במדינה עומד על כ-3 מיליון שקלים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ציין כי ברזיל, בעלת הריכוז הקתולי מהגדולים בעולם, מהווה מקור חשוב לצמיחת התיירות לישראל, גם בזכות קהילה אוונגלית המונה עשרות מיליוני מאמינים שמעוניינים לבקר במקומות הקדושים שבארץ הקודש. בשנה הקרובה משרד התיירות יגביר את הפעילות השיווקית בברזיל על מנת להגדיל את מספר התיירים בלמעלה מ-20% נוספים.



שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב עם אוורלדו פריירה [[Everaldo Pereira




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: