ארגון סיטונאי התיירות הגדול של ארה"ב יערוך את הכנס השנתי שלו בישראל
שר התיירות: "בחירת הארגון לבצע את הכנס השנתי בארץ מהווה הבעת אמון בתעשיית התיירות ובאיכות התיירות בישראל. ההשקעה השיווקית העצומה שמבצע משרד התיירות בארה"ב בשנה, הנאמדת בכ-60 מיליון שקלים, ממשיכה לשאת פירות".
Shutterstock
USTOA ארגון סיטונאי התיירות הגדול בארה"ב - The United States Tour Operators Association, יקיים את הכנס השנתי שלו בישראל בשנת 2013 באירוח משרד התיירות. בארגון, שנחשב לארגון סיטונאי התיירות הגדול ביותר בארה"ב, נכללות חברות תיירות מהבולטות בתעשיית התיירות בעולם. ההחלטה על קיום הכנס התקבלה בפגישת שר התיירות עם הנהלת הארגון במהלך ביקורו בארה״ב בחודש פברואר השנה. הפעם האחרונה בה קיים הארגון את הכנס בישראל הייתה בשנת 1995.
הכנס עתיד להתקיים באפריל 2013 וצפויים להגיע אליו ראשי הארגון ונציגי חברות סיטונאי התיירות בארה"ב, על מנת להתרשם מהמוצר התיירותי בישראל ולהיחשף למגוון אפשרויות הביקור בארץ. המשלחת תיפגש עם שר התיירות וגורמים בכירים בענף התיירות והכלכלה בארץ, וכן תערוך פגישות היכרות עם חלק מחברות סוכני נסיעות בישראל במטרה לחזק את הקשרים בין תעשיות התיירות בין המדינות. בין החברות הבולטות בארגון ניתן למצוא חברות כדוגמת: Abercrombie& Kent, Adventures by Disney, Cox& Kings, Lindblad Travel, Tauck Tours , המשווקות חבילות תיירות מהיוקרתיות בעולם.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחירת הארגון לבצע את הכנס השנתי בארץ מהווה הבעת אמון בתעשיית התיירות ובאיכות התיירות בישראל. ההשקעה השיווקית העצומה שמבצע משרד התיירות בארה"ב בשנה, הנאמדת בכ-60 מיליון שקלים, ממשיכה לשאת פירות". השר מיסז'ניקוב אשר יזם את עריכת הכנס בישראל בפגישתו עם ראשי הארגון בביקורו האחרון בארה"ב הוסיף, כי חיזוק קשרי התיירות בין המדינות יביא להגדלת מספר המבקרים בישראל תוך שיפור תדמיתה ברחבי העולם.
המפגש של נציגי חברות הסיטונאות החשובות בארה"ב עם מוצר התיירות בארץ, צפוי להביא לחשיפה חיובית עצומה לישראל. מפגש זה מצטרף לאירוחם של אלפי עיתונאים, מחליטים, ידוענים וגורמים בכירים בתעשיית התיירות מרחבי העולם על ידי משרד התיירות. אורחים אלו הניבו אלפי סיקורים המעודדים ביקור בישראל באמצעי תקשורת מגוונים בעולם, ושוויים מוערך במאות מיליוני שקלים.
בשנת 2011 הגיעו כ-600 אלף תיירים מארה"ב, מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל. מנתוני משרד התיירות עולה כי שליש מהתיירות מארה"ב באים למטרת צליינות, ועוד 24% באים למטרת תיור וסיור בארץ. התייר האמריקאי שוהה כ-12 לילות בממוצע בישראל, ומוציא כ-1800 $ בזמן שהותו. בשנת 2011 נאמדו ההכנסות מתנועת התיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים.
הכנס עתיד להתקיים באפריל 2013 וצפויים להגיע אליו ראשי הארגון ונציגי חברות סיטונאי התיירות בארה"ב, על מנת להתרשם מהמוצר התיירותי בישראל ולהיחשף למגוון אפשרויות הביקור בארץ. המשלחת תיפגש עם שר התיירות וגורמים בכירים בענף התיירות והכלכלה בארץ, וכן תערוך פגישות היכרות עם חלק מחברות סוכני נסיעות בישראל במטרה לחזק את הקשרים בין תעשיות התיירות בין המדינות. בין החברות הבולטות בארגון ניתן למצוא חברות כדוגמת: Abercrombie& Kent, Adventures by Disney, Cox& Kings, Lindblad Travel, Tauck Tours , המשווקות חבילות תיירות מהיוקרתיות בעולם.
שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "בחירת הארגון לבצע את הכנס השנתי בארץ מהווה הבעת אמון בתעשיית התיירות ובאיכות התיירות בישראל. ההשקעה השיווקית העצומה שמבצע משרד התיירות בארה"ב בשנה, הנאמדת בכ-60 מיליון שקלים, ממשיכה לשאת פירות". השר מיסז'ניקוב אשר יזם את עריכת הכנס בישראל בפגישתו עם ראשי הארגון בביקורו האחרון בארה"ב הוסיף, כי חיזוק קשרי התיירות בין המדינות יביא להגדלת מספר המבקרים בישראל תוך שיפור תדמיתה ברחבי העולם.
המפגש של נציגי חברות הסיטונאות החשובות בארה"ב עם מוצר התיירות בארץ, צפוי להביא לחשיפה חיובית עצומה לישראל. מפגש זה מצטרף לאירוחם של אלפי עיתונאים, מחליטים, ידוענים וגורמים בכירים בתעשיית התיירות מרחבי העולם על ידי משרד התיירות. אורחים אלו הניבו אלפי סיקורים המעודדים ביקור בישראל באמצעי תקשורת מגוונים בעולם, ושוויים מוערך במאות מיליוני שקלים.
בשנת 2011 הגיעו כ-600 אלף תיירים מארה"ב, מדינת המקור הראשונה בתיירות לישראל. מנתוני משרד התיירות עולה כי שליש מהתיירות מארה"ב באים למטרת צליינות, ועוד 24% באים למטרת תיור וסיור בארץ. התייר האמריקאי שוהה כ-12 לילות בממוצע בישראל, ומוציא כ-1800 $ בזמן שהותו. בשנת 2011 נאמדו ההכנסות מתנועת התיירות מארה"ב בכ-4 מיליארדי שקלים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}