אא

אל על רוכבים למען "ילדים בסיכוי"

אנשיי אל על רכבו כל יום כ-200 ק"מ, במטרה לעלות את המודעות הציבורית לאלפי ילדים בסיכון שחיים בפנימיות ולהצדיע לעמותת "ילדים בסיכוי" שחוגגת השנה 25 לקיומה.

Shutterstock Shutterstock
25 רוכבי אופניים של אנשי אל על רכבו ביום חמישי בצהרים יחד עם 30 ילדים בגילאי 10-14 מפנימיות תלפיות ונרדים יחדיו אל העיר אילת וסיימו מסע מפרך בן 3 ימים, החוצה את ישראל. אנשיי אל על רכבו כל יום כ-200 ק"מ, במטרה לעלות את המודעות הציבורית לאלפי ילדים בסיכון שחיים בפנימיות ולהצדיע לעמותת "ילדים בסיכוי" שחוגגת השנה 25 לקיומה.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על ברך ביום שני בטקס בנתב"ג יחד עם פרופ' דן שניט יו"ר "ילדים בסיכוי" את הרוכבים המשתתפים ואיחל להם בהצלחה.

המסע החל ביום שלישי ה-8/5/12 במטולה דרך דרום רמת הגולן, טקס עם ילדי בית ספר בבית שאן והמשך דרך בקעת הירדן עד קיבוץ קלייה בצפון ים המלח ס"ה 211 ק"מ בטמפרטורות אשר הגיעו ל- 42 מעלות.

היום השני החל עם הזריחה בקיבוץ קליה דרומה בעליות לעין גדי ומשם בעלייה ארוכה לערד, המשך לירוחם וסיום במצפה רמון, כ 210 ק"מ ביום קשה מאוד, היום האחרון החל במצפה רמון דרך מכתש רמון, מעלה עוזרד, נאות סמדר, וגלישה לאילת, ס"ה כ- 160 ק"מ.

טקס הסיום נערך באום אל רשרש במעמד ראש העיר אילת המארחת את האירוע, יעקב מלכה מנהל האירועים והספורט, אבי קנדלקר מנהל לשכת התיירות אילת , נציגי מלון קלאב הוטל המארחת את הקוקטייל , מנהל תחנת אילת של אל על שגיא רז ונציגי "ילדים בסיכוי".

עובדי החברה כולל טייסים, עובדי שיווק ותחזוקה מגיעים בקביעות לפנימיות, מלווים את הילדים בחיי היומיום ודואגים להם בחגים ובחופשות .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: