אא

פרויקט IBB - "תו דירוג" לחדרי האירוח בישראל

"תו הדרוג" מעריך 140 קריטריונים הכוללים את רמת הצימר, איכות השירות והפרסום ומדרג אותן לרמות A,B,C על מנת לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים לשיווק החדרים לתיירות חו"ל.

Shutterstock Shutterstock
ביום רביעי האחרון התקיימה במשרדי החברה הכלכלית בערד סדנת הכנה לבעלי צימרים, לקראת פרויקט דירוג הצימרים IBB. "תו הדרוג" מעריך 140 קריטריונים הכוללים את רמת הצימר, איכות השירות והפרסום ומדרג אותן לרמותA,B,C על מנת לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים לשיווק החדרים לתיירות חו"ל. הפרויקט כולל חונכות של יועץ מטעם משרד התיירות, ומקנה חיבור לאתר אינטרנט המציג את דירוג הצימר, מחיר הלינה ופניות הצימר. מחוץ לחדר נתלה שלט המצביע על הדירוג. המערכת מאפשרת הן לתייר פרטי והן לסוכן התיירות נגישות ישירה לתיירן, המחובר למערכת הזמנות און ליין 24 שעות ביממה. בשנתיים האחרונות עברו את התהליך, אותו יזם משרד התיירות, קרוב ל- 200 צימרים בצפון הארץ. זו הפעם הראשונה בה מתקיים התהליך בדרום, בסיוע הרשות לפיתוח הנגב.

הסדנא התקיימה בהנחיית יועץ מקצועי מטעם משרד התיירות. לסדנא הגיעו כ-25 בעלי צימרים מערד, מועצה אזורית תמר וירוחם. המפגש היווה הזדמנות להיכרויות חדשות בין בעלי הצימרים וכן להעלאת אתגרים משותפים. הועלו מספר נושאים בוערים בענף הצימרים באזור, כגון ייבוש גינות כתוצאה מהעלות הגבוהה של ההשקיה; שיפור אסתטי של הסביבה הקרובה לצימר; והקושי למצוא עובדי ניקיון. היועץ אמר כי חשוב להתאים את הקריטריונים, שנקבעו על בסיס הצימרים בצפון, לבחינת הצימרים באזור הדרום.

אנה סנדלר, רכזת התיירות בעיריית ערד, אמרה: "שנה מאז פנייתנו הראשונה למשרד התיירות בבקשה להתחיל את הפרויקט, אני שמחה שערד תהיה העיר הראשונה בדרום שתכנס לפרויקט חשוב זה, ומודה למשרד התיירות ולרשות לפיתוח הנגב שסייעו. מטרתנו היא לקדם ולחזק את ענף הצימרים בעיר. זו המראה שלנו לכל המבקרים מהארץ ומהעולם. הרושם של המבקרים מביקורם בצימר משליך על תדמיתה של העיר כולה. כולי תקווה שתושבים נוספים יבחרו לפתוח צימרים איכותיים בשכונות המותרות לכך, ולנצל את ההזדמנות להיכנס לדירוג".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: