מינוי חדש במלון היולדות הדסה בייבי ומלון עין כרם
אבי טופן מונה לאחרונה לתפקיד מנהל התפעול במלון עין כרם ובאגף האירוח שלאחר הלידה-מלון היולדות הדסה בייבי. בתפקידו האחרון, שימש כמנהל אגף החדרים, במלון הילטון ירושלים.
Shutterstock
אבי טופן מונה לאחרונה לתפקיד מנהל התפעול במלון עין כרם ובאגף האירוח שלאחר הלידה מלון היולדות הדסה בייבי, הממוקמים בקריה הרפואית של הדסה עין כרם בירושלים.
טופן , מלונאי בעל ותק רב שנים, החל את דרכו בלימודי מלונאות בתדמור, עבד במלון הילטון ירושלים, שם שימש מנהל קשרי אורחים, ובתפקידו האחרון שם שימש כמנהל אגף החדרים.
במשך 16 השנים האחרונות, כיהן טופן כמנהל החוג למלונאות במכללת הדסה, והכשיר מעל 3000 בוגרים בתחומי הקולינריה וניהול בתי מלון.
טופן ישמש כמנהל התפעול גם של מלון עין כרם וגם של מלון היולדות הדסה בייבי.
במסגרת תפקידו אחראי טופן על המלון בן ה-96 חדרים ו-28 חדרים וסוויטות ייעודיים ליולדות. הוא מחליף את עידית דיין, ששמשה כמנהלת התפעול והתינוקייה מיום הקמתם.
לדברי טופן, על אף היותו מלונאי בעל נסיון רב, הוא רואה אתגר רב בניהול ותפעול בית מלון ייחודי שכזה, המתמקד בתיירות מרפא ובטיפול ביולדות, והשילוב של רפואה ותיירות הוא מרתק ומאתגר.
מיכאל ויזל, מנכ"ל המלון, הביע בטחון כי המלון, סגל העובדים והאורחים יצאו נשכרים מניסיונו רב השנים של טופן. הוא ציין, כי ההיכרות הטובה שלו עם תחום קשרי לקוחות, מהווה יתרון ותאפשר לו לתת שירות מיטבי, המותאם למאפיינים הייחודיים של אורחי המלון.
טופן , מלונאי בעל ותק רב שנים, החל את דרכו בלימודי מלונאות בתדמור, עבד במלון הילטון ירושלים, שם שימש מנהל קשרי אורחים, ובתפקידו האחרון שם שימש כמנהל אגף החדרים.
במשך 16 השנים האחרונות, כיהן טופן כמנהל החוג למלונאות במכללת הדסה, והכשיר מעל 3000 בוגרים בתחומי הקולינריה וניהול בתי מלון.
טופן ישמש כמנהל התפעול גם של מלון עין כרם וגם של מלון היולדות הדסה בייבי.
במסגרת תפקידו אחראי טופן על המלון בן ה-96 חדרים ו-28 חדרים וסוויטות ייעודיים ליולדות. הוא מחליף את עידית דיין, ששמשה כמנהלת התפעול והתינוקייה מיום הקמתם.
לדברי טופן, על אף היותו מלונאי בעל נסיון רב, הוא רואה אתגר רב בניהול ותפעול בית מלון ייחודי שכזה, המתמקד בתיירות מרפא ובטיפול ביולדות, והשילוב של רפואה ותיירות הוא מרתק ומאתגר.
מיכאל ויזל, מנכ"ל המלון, הביע בטחון כי המלון, סגל העובדים והאורחים יצאו נשכרים מניסיונו רב השנים של טופן. הוא ציין, כי ההיכרות הטובה שלו עם תחום קשרי לקוחות, מהווה יתרון ותאפשר לו לתת שירות מיטבי, המותאם למאפיינים הייחודיים של אורחי המלון.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}