אא

סטודנטים בשירות משרד התיירות

סטודנטים מאוניברסיטאות ומכללות ברחבי הארץ יערכו מחקרים אקדמיים על שווקי תיירות חדשים כדי לקדם את התיירות הנכנסת לישראל.

Shutterstock Shutterstock
במסגרת שיתוף הפעולה בין משרד התיירות והאקדמיה נקבע כי סטודנטים ממחלקות ללימודי תיירות יערכו עבודות מחקר אקדמיות בתחום השיווק, בהתאם לצרכי והנחיות המשרד. העבודות יבדקו את פוטנציאל התיירות הדתית והתיירות הנכנסת לישראל ממדינות שטרם נבחנו בעבר וכן ממדינות בהן קיימת פעילות שיש להעמיקה. עבור כל עבודה תוענק מלגה על סך 1,000-3,000 ₪.

האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת חיפה ומכללות כנרת והדסה כבר הביעו את נכונותן ליטול חלק בפרויקט. נכון להיום, בוצעו מספר הזמנות למדינות עליהן תיערך הסקירה השיווקית ביניהן: אינדונזיה, סינגפור, הפיליפינים, אתיופיה ואנגולה. העבודות האקדמיות שיכתבו בלווי צמוד של המרצים יכללו מיפוי של קהלי יעד פוטנציאלים, סקירה כלכלית רחבה וניתוח של אמצעי התקשורת בשווקים הרלוונטיים.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "שיתוף הפעולה בין משרד התיירות ובין סטודנטים מהאוניברסיטאות והמכללות השונות, ימנף את תוכניות השיווק החדשות של המשרד ויבסס את פעילותנו על מחקר אקדמי עכשווי . כמו כן יוכלו הסטודנטים להיחשף אל העשייה התיירותית בישראל ובעולם, מה שיקל על השתלבותם בתחום. בשליש הראשון לשנת 2012 הגיעו לישראל למעלה ממיליון מבקרים וכ-934 אלף תיירים- שיא כל הזמנים. המשרד צפוי להמשיך ולפרוץ לשווקים חדשים, על מנת להמשיך במגמה זו ולהגדיל את כמות התיירים הנכנסים לישראל מדי שנה"

במהלך השנים האחרונות נפתחו מגמות ללימודי תיירות לתואר ראשון ושני במוסדות אקדמיים שונים, בהם באוניברסיטת בן גוריון, אוניברסיטת חיפה, מכללת עמק הירדן, מכללת הדסה בירושלים והאוניברסיטה העברית. הלימודים עוסקים בין היתר בהשפעות התיירות על הכלכלה והחברה, בשיטות מחקר, בדרכי ניהול של מלונאות, בשיווק תיירות, בסביבה, אקולוגיה, תיירות פנים ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: