אא

רשת מלונות רימונים מדווחת על מעבר לרווח נקי ברבעון השלישי של 2008

רשת רימונים מסכמת תשעה חודשי פעילות בשנת 2008 עם שיפור בכל הפרמטרים ומדווחת על מעבר לרווח נקי ברבעון השלישי של השנה. הרשת עברה מהפסד של 2.2 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד לרווח נקי של 1.150 מיליון ₪ ברבעון זה.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות רימונים מדווחת על מעבר לרווח נקי של 1.150 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של שנת 2008 לעומת הפסד של 2.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, עם גידול של 34.5% בהכנסות וגידול של 34% ברווח הגולמי.

הכנסות החברה גדלו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב- 26%, והן עומדות על 101 מיליון ש"ח לעומת 80 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן הרווח הגולמי גדל בתקופה זו ב- 33% ושיעורו 35.5% מהמחזור, לעומת 33.7% בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מדווחת על עליה חדה ברווח מפעילות לפני הוצאות מימון, מ- 7 מיליון ₪ ל- 14.2 מיליון ₪. הוצאות המימון של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה היו 21.1 מיליון ₪, לעומת 17 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהוצאות המימון נבע מעליית המדד בתקופת הדו"ח.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת של הרשת גדל ב-270%, מ- 3.2 מיליון ₪ בתשעת החודשים הראשונים של 2007 ל- 11.8 מיליון ₪ בתשעת החודשים הראשונים של 2008.

ראובן אלקס, מנכ"ל רשת רימונים, אומר בתגובה: "תוצאות החברה הינן תוצאה ישירה של פעילות שיווקית אינטנסיבית, תוך מתן דגש על חיזוק המותג רימונים והגדלת המכירה באינטרנט. זאת, לצד הרחבת החברה עם הצטרפות מלון "רימונים מרינה קלאב" לרשת בסוף הרבעון השני ושמירה על מסגרת ההוצאות בחברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: