אא

רשת ישרוטל השיקה את מלון "ספורט קלאב הכל כלול" המחודש

במפגש עיתונאים במלון המחודש , סיפר ליאור רביב , מנכ"ל הרשת על התפיסה המלונאית החדשה של רשת ישרוטל וכן על החידושים והשיפורים בשאר מלונות הרשת

Shutterstock Shutterstock

לאחר השקעה של כ 35 כמיליון ש"ח ותוך זמן שיא של 3 חודשים , ציינה רשת  ישרוטל את חנוכת  המלון המחודש ״ ישרוטל ספורט קלאב הכל כלול ״.


ההשקעה באה לידי ביטוי בבנייה מחדש של כל חדרי המלון המרווחים ,שמרביתם פונים לים בחידוש השטחים הציבוריים , מגרשי הספורט והמדשאות , בעיצוב מודרני , שבוצע ע"י הארי גרגורי הארכיטקט הלונדוני , ובשדרוג כל תחום המזון והמשקאות והאווירה במלון .



בזמן שבו באילת לא נבנה מלון מאז שנת 2003 , התחרות בין המלונות הינה בעיקר על החוויה לאורח .

המחסור הקבוע בחדרים יוצר תחרות יומיומית בין המלונות בעיר הדרומית , לא רק בינם לבין עצמם , אלא גם כנגד אתרי נופש אחרים בארץ וכך נוצר למעשה סגמנט חדש של תחרות על קונספט חדש של שדרוגי המלונות ומתיחות הפנים המוצלחות ביותר .

ברשת ישרוטל החליטו לדבריהם ללכת בדרך קצת שונה , ובלשון סדרות הריאליטי עשו Complete Make over.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר במלון ספורט קלאב המחודש , מנכ״ל הרשת , ליאור רביב , הציג את " הערכים המובילים של חדשנות , פתיחות ויצירתיות " ולדבריו הדבר ניכר בשינוי התפיסתי , שנעשה במלון : ״השקענו בשיפוץ מהמסד ועד הטפחות , זאת כדי ליצור חוויה רצופה לאורח ".

רביב טוען כי הלקוח הישראלי , לאחר שחווה את 'הכול כלול' בקלאבים ובתי המלון המפוארים בטורקיה , אינו מתפשר גם על איכות החדרים והמתקנים , ולכן רשת ישרוטל משקיעה כסף רב בשיפוץ ותחזוק .

רביב סיפר כי בניגוד לאחרים ברשת ישרוטל לא מתפשרים על איכות והדבר בא לידי ביטוי בשיפוץ המושקע של מגוון בתי המלון של הרשת .

המלון, שפועל כבר  כקלאב ספורטיבי, יציע אוירה ובידור בסימן Active: מוזיקת הרקע ברחבי המלון תהיה קצבית, לאורחים יוצעו סדנאות כושר, במלון יתקיימו אטרקציות וטורנירים של ענפי ספורט שונים ע"י מדריכי ספורט ובידור לילדים ולהורים, לאורחים תהיה אפשרות להצטרף לסיורי אופניים והליכות בוקר, משחקים מרכזיים וסרטי ספורט יוקרנו על מסכי ענק בלובי, בו אף יהיו פזורים משחקי שולחן מיני של סנוקר והוקי ועוד.

ישרוטל ספורט קלאב  יציע לאורחיו  חוויה קולינרית  , איכותית וחדשנית – כולה ללא תשלום - שבאה בין היתר: בחדר האוכל - באיי הבישול החדשניים עם פינות הבישול האקטיביות , בתחנות הכנת המזון ע"י טבחים "במקום", בהגשת אספרסו וקפוצ'ינו בארוחות הבוקר ע"י בריסטות מקצועיים , ובהגשת בירה ויין ללא הגבלה בארוחות הצהריים והערב , בלובי "אולימפיקס" - מבר מודרני בו ייהנו האורחים , בין היתר, ממשקאות אלכוהול תוצרת חוץ , בבר הבריכה – הילדים ייהנו מארטיקים וקרטיבים ללא הגבלה, ההורים מאלכוהול תוצרת חוץ , במסעדת "מונדיאל" מאוכל מהיר – מהמבורגר, נקניקיות, "על האש" ועוד.

במלון 312 חדרים מסוגים שונים, אשר כולם נבנו ועוצבו מחדש בריהוט מודרני ספורטיבי. במלון בריכה חצי אולימפית חדשה ובריכת פעוטות מודרנית; מועדון ילדים חדש וחדר מולטימדיה; 5 מגרשי טניס ו-2 מגרשי סקווש; ומתחם ספא עם ג'קוזי, סאונה וחדר כושר עם מכשור מהשורה הראשונה .


 


 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: