אא

חטיבת הרכב של שלמה החזקות : רווח של 9 מיליון ₪ ברבעון הראשון

זאת לעומת רווח נקי של 23 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. מחזור ההכנסות של חטיבת הרכב עומד ברבעון הראשון על 786 מיליון ש"ח.

Shutterstock Shutterstock
שלמה החזקות הודיעה על תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של שנת 2012. חטיבת הרכב בקבוצת שלמה החזקות מציגה רווח נקי של כ- 9 מיליון ש"ח ברבעון הראשון 2012 לעומת רווח נקי של 23 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 60% ברווח הנקי. הכנסות פעילות חטיבת הרכב של שלמה החזקות הסתכמו ברבעון הראשון של 2012 ב- 786 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 850 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 7.5%.

ברבעון הראשון של 2012 עמדו ההכנסות המאוחדות של קבוצת שלמה החזקות על 867 מיליון ש"ח, לעומת 930 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של כ- 6.5%. הרווח הנקי של קבוצת שלמה החזקות עמד ברבעון הראשון לשנת 2012 על 2 מיליון ש"ח, לעומת 9 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, קיטון של
כ- 78%.

לדברי אייל גור, מנכ"ל שלמה החזקות, "אנו עדים לכך שמגמת התחרותיות העזה השוררת בענף הרכב ממשיכה לתת אותותיה גם במהלך הרבעון הראשון של השנה. חרף התחרותיות הגוברת, קבוצת שלמה תמשיך בפיתוח מגוון תחומי פעילותה ותמשיך לחזק אחיזתה בענף הרכב בישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: