אא

סמדר נמרודי רינות:"אין לי ספק שרונן שי ימשיך להוביל את רימונים באסטרטגיה בה היא פועלת "

כפי שפורסם לראשונה ב'פספורט ניוז', זוכה כעת המינוי לאישור רשמי של רשת מלונות רימונים , שהודיעה כי מינתה את רונן שי במקום ראובן אלקס כמנכ"ל הרשת

Shutterstock Shutterstock

עכשיו זה רשמי, רונן שי מונה כמנכ"ל רשת מלונות רימונים כפי שנחשף לראשונה ב'פספורט ניוז'. רשת מלונות רימונים מאשרת את הפרסום עם הודעה רשמית על המינוי של שי שמחליף את ראובן אלקס שהפך להיות מנכ"ל רשת מלונות פתאל ממנה מגיע שי .


בשנה האחרונה שימש שי כמנהל אזור אילת של רשת פתאל והיה אחראי על 9 בתי מלון ועיר המלכים .

שי החל את דרכו המקצועית בגראנט הייאט ניו יורק לאחר מכן שימש גם כסמנכ"ל במלון רויאל ביץ אילת, מנכ"ל פונדק רמון ומנכ"ל ספורט ישרוטל אילת, בשנים 2000-2010שימש כמנכ"ל מלון הילטון אילת מלכת שבא, הכולל את קניון מלכת שבא .

שי הינו בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת ניו הייבן קונטיקט ארה"ב במנהל בתי מלון ובעל תואר שני במנהל עסקים מתכנית קלוג רקנטי של אוניברסיטת ת"א ואוניברסיטת קלוג שיקאגו .

לדברי סמדר נמרודי רינות, יו"ר רשת מלונות רימונים: "רונן שי הינו מלונאי ותיק בעל ניסיון מקצועי רב, אין לי ספק כי ימשיך להוביל את רשת רימונים באסטרטגיה בה היא פועלת בשנים האחרונות : הרחבת הפעילות, רכישת בתי מלון, הגדלת מספר החדרים ושמירה על רמה מלונאית גבוהה ואיכותית."
לדבריה: " שי מקבל לניהולו צוות מנהלים ועובדים מגובש ומקצועי ואני בטוחה שישתלב בחברה כזו, שמלונאים שואפים לעבוד בה, ואני מאחלת לו הצלחה " .
רונן שי יכנס לתפקיד ב- 10 ליולי .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: