אא

שירות טכנולוגי חדש במלונות טמרס - הקונסיירז' הדיגיטלי

מנכ"ל DataStrata: "אנחנו שמחים מאוד ליצור חוויה דיגיטלית עשירה וחדשנית לאורחי רשת המלונות טמרס, לצד החוויה הפיזית של המלון ולאפשר למלון להציע את מגוון שירותיו לאורח במדיום הדיגיטלי החדש".

חברת DataStrata העוסקת בתחום מערכות מסחר, מידע ובידור לבתי מלון בשיתוף עם Smartnet ספקית שירותים טכנולוגיים לבתי מלון, מפעילות בימים אלה שירות טכנולוגי חדשני לבתי מלון – מערכת הקונסיירז' הדיגיטלי ברשת מלונות טמרס. המערכת יוצרת חווית אירוח דיגיטלית חדשנית ומאפשרת לאורחים להזמין מגוון של שירותים בתוך המלון ומחוצה לו. בנוסף המערכת מהווה מדריך נסיעות אינטראקטיבי המכיל מידע רחב על האטרקציות המקומיות, מקומות בילוי, מסעדות, מרכזי קניות ועוד.

הגישה למערכת, ההזמנות והתשלומים זמינים לאורחי המלון באמצעות סמארטפונים, טאבלטים או לפטופים חינם, מיד עם התחברותם לרשת האינטרנט האלחוטית של המלון.

המערכת מותאמת במיוחד לאנשי עסקים שיכולים להזמין שירות חדרים, כרטיסים להופעות, שירותי ספא, סיורים, מתנות ועוד, כאשר התשלום מתבצע אף הוא באמצעות המערכת דרך האינטרנט.

ענת סטריק –דהאן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של רשת מלונות טמרס: "הנהלת רשת טמרס שוקדת כל העת על שדרוג השירות שאנו נותנים ללקוחותינו, הפעם גייסנו את האינטרנט לטובת העניין ושילבנו במערך השירות שלנו את מערכת הקונסיירז' הדיגטאלי לנוחות הלקוחות".

פאבל זסלבסקי, מנכ"ל DataStrata: "אורחי בתי המלון כיום מבלים כ-40% מזמנם בתוך המלון אונליין לכן יצירת החוויה הדיגיטלית עבור האורחים היא אחת המשימות העומדות כעת בפני המלונאים. אנחנו שמחים מאוד ליצור חוויה דיגיטלית עשירה וחדשנית לאורחי רשת המלונות טמרס לצד החוויה הפיזית של המלון ולאפשר למלון להציע את מגוון שירותיו לאורח במדיום הדיגיטלי החדש".

בשלב ראשון, תשולב המערכת במלונות דניאל הרצליה, מלון ספא שיזן ובקרוב במלון WEST.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: